Gå til innhold

veldig mye raping på nyfødt. trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 2 1/2 uker og må rape hele tiden, det har blitt verre siste par dagene. Jeg passer på å gi han god tid til å rape etter han har spist, men han våkner allikevel etter en stunf av at han må opp igjen og rape. Har vært verst om nettene nå, i natt våknet han hele tiden av en ny rap. Han har også en del luft som må ut andre veien, som det hender han våkner av også. Forrige gutten min trengte nesten aldri å rape, så dette er nytt for meg. Har noen noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart at det er bedre at han raper mye, enn at all den lufta må gjennom fordøyelsessystemet og gi ham enda mer luft som m å ut andre enden...

Jenta mi svelgte mye luft da hun fikk melk fra puppen. Men da hun drakk fra flasken, gikk det mye bedre. Nå raper hun lettere, så går greit å amme vanlig nå uten at hun sliter med masse luft hele tiden...

Det er mulig at det er noe med ammetekninkken som gjør at han svleger så mye luft.. Det var det rådet jeg fikk hvertfall, men jeg prøvde å amme på alle slags "måter" uten at det hjalp, så ga henne melka på flaske minst 50% av måltidene (måtte gi henne pupp også, så hun ikke glemte hvordan hun skulle suge på den).

Jeg ville sjekka oppi ammetekninkken eller pumpet ut melka og gitt på flaske hvis problemet er stort. Ellers ville jeg bare vært glad for at han raper mye .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...