Gå til innhold

Hvor lenge kan en 3-åring være "alene" hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, det er så typisk sånt folk uten barn kan finne på å si. Greit for deg å vite, da vet du at du ikke burde be henne være barnevakt før barnet er gammelt nok til å klare seg selv en liten halvtime :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er "alene" undres jeg? Er det en senil bestemor med i bildet? ;-) Nei, dropp det du. Drikk saft, og spis havregrøt evt. Her i huset klarte 4-åringen å sprute ned hele kjellerstua med biotex-spray, mens han tilsynelatende satt nede og så på en DVD, og vi var i etasjen over.

Skrevet

Gud bedre! Ja, sånn er det med folk som ikke har barn. Har selv et par barnløse venninner som har kommet med mange pussige ideer. Feks å dra med baby på pub kl 21 på kvelden... Jeg bare ler...

Skrevet

Har en svært "ansvarlig" jente som kunne ha vært alene hjemme i kort tid fra hun var 2 år men har aldri gjort det.

Skrevet

11:09 hahaha det var dagens...en ansvarlig jente på 2!?!?!???

Jeg har selv en veldig snill gutt som sikkert i dine øyne er "ansvarlig", men han kan da for pokker bli REDD. Har hendt at jeg bare har vært på do mens han har vært oppslukt i leken, for plutselig å innse at jeg ikke er der...."mamma? maaammaaaa? hvor eeeeer du??" "jeg er på dooooo, lille venn!".... "ååååja, jeg visste ikke hvor du var jeg" sier han d

Skrevet

Ja, jeg har selv en veldig ansvarsfult gutt som godt mulig kunne ha vært hjemme alene siden han ble født.

Skrevet

Jeg ville ikke latt henne være alene hjemme. Men om det er en liten butikk og du vet det vil ta max 2 min inne i butikken, kan hun vel sitte i låst bil med musikk?

Skrevet

Hehe... Ring pressen, dette er en verdensbegivenhet. En nyfødt som kan ta ansvar for seg selv:-)

Men alvorlig talt; finnes det ikke en sånn "du ringer-vi bringer"-tjeneste da? Varene hjem på døra?

Skrevet

Eh, nei det er ikke ok din tulling!! Ta deg et kurs i "hvordan være mor" !

Skrevet

Nei det kan hun ikke.

For å sette det i et annet perspektiv (enn alt som kan skje hjemme), tenk om det skjer noe med deg mens du er borte da?

Tenk om du blir påkjørt (hvis du går), eller om du kræsjer (hvis du kjører bil). Og så sitter snuppa hjemme alene i flere timer før noen finner ut av det....

Nei du må virkelig ikke gjøre det, da må du levere henne hos en nabo i de 10 min.

Skrevet

Herregud da, les svaret kl 11.00... Det var et tulleinnlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...