Gå til innhold

Gruuuuer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at fødselen blir lettere 2. gang? Hva er deres erfaringer? Jeg gruer meg veldig til å føde på nytt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fremdeles kjempevondt, jeg er i sjokk over at det faktisk går an å glemme smerten, men det gikk mye lettere for meg!! Utdrivningen tok 3 minutter mot 30 minutter sist, og det var det verste i min første fødsel, så jeg var kjempefornøyd med fødsel nr 2.

Skrevet

For å være helt ærlig var det myyye vondere andre gangen. MEN. Jeg følte jeg hadde mye bedre kontroll, jeg var roligere og mer til stede i min egen kropp. Så alt i alt en bedre opplevelse :)

Skrevet

Min andre var absolutt mye lettere, men den var også mer intens ettersom den gikk mye raskere.

Skrevet

Hadde bedøvelse med nr 1 og med nr to fødte jeg uten. Alt i alt syntes jeg det var mye bedre uten. Ja de riene på slutten var helt for jævlig. Men alt i alt så var det mye bedre. Gikk fortere. Og det var bare de siste 3 kvarterene eller noe som var værst. Ikke før og ikke da press riene kom. Det går så bra så.=) Så skulle jeg hatt en til, så ville jeg faktisk valgt uten bedøvelse.

Skrevet

Vondt vondt. Men du vet, man glemmer det etterpå. Noen timer som superhelt, så er det over. Hold fokus, vær til stede og jobb med smertene. Så er du plutselig tobarnsmor.

Lykke til

Skrevet

min andre fødsel skjedde akkurat 18 måneder etter første. Fødsel nummer to var MYYYE lettere og bedre enn nummer en. Det var stor forskjell på mine fødsler...

Skrevet

Gruer en seg ikke alltid litt?

Jeg hadde to lette fødsler, fødsel nr 2 var tvillinger.

Med lyst skal du føde ditt barn...(Gro Nylander)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...