Meg og knoll&tott Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Ungene reiser til besteforeldrene i Bodø, men vi blir hjemme. Av en eller annen grunn har unger og besteforeldre rottet seg sammen, og "nekter" oss å bli med;) Kjekt for dem iallefall. Bor jo 136 mil unna, så det er godt de kan, vil, og har lyst å få ungene på besøk i vinterferien Er blitt tradisjon etterhvert:) ...selv om mamman savner de idet flyet letter;)
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Høres fantastisk ut, spesielt siden ungene deres tydeligvis er litt eldre enn babyer Kos dere masse! Dra ut på kvelden, drikk god vin, sitt oppe til langt på natt og alt annet dere ikke kan gjøre når de er hjemme!
Rampongi Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Oioi, mamsen og papsen skal ha egen vinterferie uten unger. Det hørtes snasent ut, gleder meg til vi kan sende vekk piraten på sjørøverier, så kan vi kose oss litt alene. Ikke for det, jeg elsker piraten min, men blir kjekt når hun blir såpass stor at hun kan skipes i en eller annen retning også Kos dere og ta godt vare på hverandre!
Meg og knoll&tott Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Ja, de er 7 og 9 år, så de er jo nesten som voksne å regne Jeg kan LOVE at her skal det tas igjen masse kvalitetstid av det sosiale iallefall:) Er mye alene med de, da mannen jobber endel på reis, og barnevakter her er en saga blott... Er ikke svigers som gidder å ha de på besøk iallefall... Dvs, de har passet de to helger til no, men det må passe inn i turneringslisten til ole-ivars...
Let's hear it for the boys! Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hahaha. Ole-Ivars. Hehe
Meg og knoll&tott Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2010 Ja, tiden går fort den, så pluttseli er det dere som kan sende skuten og piraten på tur Vi skal kose oss max:) Ha bestilt biletter til "drit i å danse" og bord på Egon lørdag, og skal på kino fredag eller søndag (blir jo litt uvant å se en film med mannen, som ikke er en barefilm:D )
Meg og knoll&tott Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2010 De er blodfans...VÆRRE en jeg var når jeg var 12 år og dekorerte vegger med bilder, plakater ol med N.K.O.T.B....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå