Gå til innhold

OI... Om 9 dager blir vi "barnløse" for en uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene reiser til besteforeldrene i Bodø, men vi blir hjemme. Av en eller annen grunn har unger og besteforeldre rottet seg sammen, og "nekter" oss å bli med;)

Kjekt for dem iallefall. Bor jo 136 mil unna, så det er godt de kan, vil, og har lyst å få ungene på besøk i vinterferien :) Er blitt tradisjon etterhvert:) ...selv om mamman savner de idet flyet letter;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fantastisk ut, spesielt siden ungene deres tydeligvis er litt eldre enn babyer :) Kos dere masse! Dra ut på kvelden, drikk god vin, sitt oppe til langt på natt og alt annet dere ikke kan gjøre når de er hjemme!

Skrevet

Oioi, mamsen og papsen skal ha egen vinterferie uten unger. Det hørtes snasent ut, gleder meg til vi kan sende vekk piraten på sjørøverier, så kan vi kose oss litt alene. Ikke for det, jeg elsker piraten min, men blir kjekt når hun blir såpass stor at hun kan skipes i en eller annen retning også :)

Kos dere og ta godt vare på hverandre! :)

Skrevet

Ja, de er 7 og 9 år, så de er jo nesten som voksne å regne :D Jeg kan LOVE at her skal det tas igjen masse kvalitetstid av det sosiale iallefall:) Er mye alene med de, da mannen jobber endel på reis, og barnevakter her er en saga blott... Er ikke svigers som gidder å ha de på besøk iallefall... Dvs, de har passet de to helger til no, men det må passe inn i turneringslisten til ole-ivars...

Skrevet

Hahaha. Ole-Ivars. Hehe :)

Skrevet

Ja, tiden går fort den, så pluttseli er det dere som kan sende skuten og piraten på tur :) Vi skal kose oss max:) Ha bestilt biletter til "drit i å danse" og bord på Egon lørdag, og skal på kino fredag eller søndag (blir jo litt uvant å se en film med mannen, som ikke er en barefilm:D )

Skrevet

De er blodfans...VÆRRE en jeg var når jeg var 12 år og dekorerte vegger med bilder, plakater ol med N.K.O.T.B....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...