Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Skal lage kylling i karry (uten kokosmelk, med slik potetmelsaus) Menn hvilken karrypasta burde jeg bruke. Har Grønn, rød og gul
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Det står på alle: Maesri curry paste. Har også Hot red curry powder i skapet
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hm. Det er thai-curry du har, kjenner ikke til hva som blir forskjellene... Vet at kylling m grønn kan bli veldig bra, men har ikke laget selv. Har du laget mat med noen av dem før og vet at du likte det, vile jeg valgt den. Eller bare satse på en spennende middag
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg hadde brukt rød eller gul til kylling!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Jeg ville gått for gul til kylling tror jeg, men grønn kan også funke med det rette tilbehøret
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk for svarene Har bare laget kylling i østersaus før så er litt usikker på karry :/ Får prøve meg fram ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå