Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Det er en fantastisk nettside!!! Dersom man skriver et søkeord i fritekstfeltet, finner man artikler som omhandler det man har søkt på. Så til alle dere som lurer på symtomer på autisme, svangerskapsforgiftning, gravididet, kakeoppskrifter, navnestatistikk osv. - JUST F**ING GOOGLE IT!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Alle vet at førstehåndsinformasjon er best. Det er nok mye bedre å få kakeoppskrift fra Kari som rørte sammen en i går, og synes den var nydelig, fremfor å gå på matprat.no å finne en tilfeldig en.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 SÅÅÅ enig!!!!! Google er ganske enkelt genialt!!!! Andre spørsmål som: "Hvordan er foreldrene til Marius og Pia" o.l , "hva synes dere om det og det navnet","guttemamma vs jentemamma", osv osv...drittlei disse trådene!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Som mamma til en gutt som utredes for autisme synes jeg det er kjekt å høre folk fortelle om symptomene barna deres har, selv om jeg har lest ørten bøker om temaet og har snakket med spesialpsykolog. Og dessuten kan ikke folk kildekritikk. Da er det kanskje like greit å få info her inne som fra et tilfeldig google-treff
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hva er forskjellen på å få en kakeoppskrift fra Matprat og en eller annen anonym bruker på et nettforum??
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Har prøvd oppskrifter på google, og det er så mange at det er vanskelig å velge, derfor vil jeg gjerne ha noen som noen vet at har blitt vellykket..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Ok,men kan du svare på dette da... Hva skal vi med Bim da? Bli kjent og dele matoppskrifter?? 90% av innleggene her er jo spørsmål din gjøk!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Så til alle dere som lurer på symtomer på autisme, svangerskapsforgiftning, gravididet, kakeoppskrifter, navnestatistikk osv. - JUST F**ING GOOGLE IT!! --------------- Er faktisk ganske så enig med HI her. Men, synes HI kunne begrunnet det litt bedre, slik at det hadde vært enklere å få frem hele budskapet. Er helt enig at hvis spørsmålet er kun, hva er sykdom eller hva koster en euro så bruk google eller kvasir. Og er spørsmålet gi meg ei oppskrift, så enten google selv, eller spør konkret kan noen gi ei god oppskrift på f eks eplekake, så slipper HI å få oppskrift fra alt fra smalahoved til lomper. Og dessuten burde folk bli flinkere til å bruke UNDERFORAENE her! Lurer noen på hva autisme er, så google. Lurer du på noe konkret angående autisme så spør på foraet funksjonnhemmede barn, så vil du faktisk få svar fra noen som har barn innen autismespekteret. Og lurer på om du er gravid? Vennligst google graviditetstest
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Unnskyld meg, men hva H****** gjør du egentlig her inne da, Hi?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #10 Skrevet 17. februar 2010 Hva helvete? Bra formulering. Nei, Google har jeg ikke hørt om! Takk for tipset!!! Da trenger jeg ikke være her.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #11 Skrevet 17. februar 2010 Nei, har ikke hørt om den nettsiden. Tusen takk for at du tipset meg og de fleste andre snille her inne om den! Da får vi huske det alle sammen: Aldri mer spør om konkrete ting her inne. Denne anonymsiden er fra nå av forbeholdt drittslenging og sure megger, de var jo iferd med å ta over uansett..... Vet ikke om det er bare er meg jeg, men synes dette forumet har begynt å bli utrivelig i det siste. Nesten alle innlegg har flere stygge kommentarer!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #13 Skrevet 17. februar 2010 Enig 10:59. Føler det er mange "småsjefer" her inne, som bare vil lage kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå