Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Noen erfaringer? Har bestilt tur da siden den eneste muligheten vi hadde til å reise sammen var i påsken. Men begynner å få litt kalde føtter siden været kan være litt ustabilt så tidlig..
Zitro Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Tidligste jeg har vært på Mallorca er midten av mai. Og været var helt ok da, men helvetes slitsomt med mygg! Man ble totalt spist opp om kveld og natt...
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har ingen erfaring, men vi har akkurat bestilt sydentur til begynnelsen av mai - og vurderte lenge Mallorca, men ble anbefalt andre steder med mer stabilt vær så tidlig. Etter det jeg skjønte på reisebyrået kunne man være heldige med fint vær (type norsk sommer - altså ikke kjempevarmt), men det var også fare for dårlig vær. Været har man jo aldri noen forsikring for uansett. Vannet i havet er jo kaldt, men kanskje det er oppvarmet vann i bassenget på hotellet?
Elfi regndråpe Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har vært der i april og været var varierende. Noen dager med sol og et par dager med regn. Jeg synes det var for kaldt vann i basseng og hav, men det var oppvarmet basseng inne der vi var. Når det var sol så var det varmt nok til å ligge og sole seg. Vi gikk i shorts og singlet på godværsdagene, men pakk med bukse og jakke også for det var kjølig når det regnet og var overskyet. Tror dere får en veldig fin tur så lenge dere ikke forventer tropevarme og sol alle dagene
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2010 Takk for svar! Flere?
ariel78 Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Hvis dere satser på badeferie hadde jeg valgt et sted lengre sør så tidlig. Vi var der i midten av mai for 2 år siden og hadde halve uke med ganske kjørlig vær, kom seg litt, men ble aldri sånn kjempe varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå