Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Herregud jeg er kjempenervøs! Kan ikke være gravid igjen, jeg har en baby på 5 mnd og en 3 åring. Skulle da klart det men hjelp!?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det prikker i brystene og når jeg tenker over det så kom det bittelitt brunt blod for en to uker siden. Mensen har aldri vært mer velkommen....Jeg har tatt pillene hver dag, dette kan ikke skje en gang til
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Hvilket pillemerke går du på da? Enkelte merker (feks Cerazette) kan jo gi mensstopp. Eneste måten å vite helt sikker på om du er gravid eller ei, er å teste!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 "Uregelmessige blødninger kan forekomme, spesielt i de første månedene. Dersom disse blødningene vedvarer eller inntrer etter 3 regelmessige menstruasjonssykluser, må ikke-hormonelle faktorer vurderes, og ondartede sykdommer og graviditet utelukkes. Hos noen kvinner kan bortfallsblødningen utebli. Graviditet må utelukkes dersom tablettene ikke er tatt iht. retningslinjene" Står det på http://felleskatalogen.no/ "Bortfallsblødning" menes som den blødningen du får der du ellers ville hatt mensen om du ikke gikk på piller (man har nemlig ikke direkte _mensen_ når man går på piller som hindrer eggløsning, men en menslignende blødning). Så som du ser kan blødningen forsvinne, men for å være sikker på om du er gravid eller ei må du nesten teste.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Takk! Får vel kjøpe test hvis ikke jeg har fått mensen innen i morgen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har alltid gått på trionetta, og nå loette.... Siste pilla har jeg alltid tatt søndag, og jeg bruker å få mensen alt fra torsdag til lørdag uka etter. Så chill out, take a breath Vent å se, eller, du kan ta en test for å utelukke
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Jeg får alltid mensen 3 dager etter siste pille, så hos meg ville den kommet i dag Bruker også yasmine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå