Gå til innhold

Når regnes mensen som forsinket når man går på p piller? Tok siste pille på søndag og har ennå ikke fått mensen!!! Svar fort please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg er kjempenervøs! Kan ikke være gravid igjen, jeg har en baby på 5 mnd og en 3 åring. Skulle da klart det men hjelp!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det prikker i brystene og når jeg tenker over det så kom det bittelitt brunt blod for en to uker siden. Mensen har aldri vært mer velkommen....Jeg har tatt pillene hver dag, dette kan ikke skje en gang til

Skrevet

Hvilket pillemerke går du på da? Enkelte merker (feks Cerazette) kan jo gi mensstopp. Eneste måten å vite helt sikker på om du er gravid eller ei, er å teste!:)

Skrevet

yasmin. Har sluttet å amme.

Skrevet

"Uregelmessige blødninger kan forekomme, spesielt i de første månedene. Dersom disse blødningene vedvarer eller inntrer etter 3 regelmessige menstruasjonssykluser, må ikke-hormonelle faktorer vurderes, og ondartede sykdommer og graviditet utelukkes. Hos noen kvinner kan bortfallsblødningen utebli. Graviditet må utelukkes dersom tablettene ikke er tatt iht. retningslinjene"

Står det på http://felleskatalogen.no/

"Bortfallsblødning" menes som den blødningen du får der du ellers ville hatt mensen om du ikke gikk på piller (man har nemlig ikke direkte _mensen_ når man går på piller som hindrer eggløsning, men en menslignende blødning).

Så som du ser kan blødningen forsvinne, men for å være sikker på om du er gravid eller ei må du nesten teste.

Skrevet

Takk! Får vel kjøpe test hvis ikke jeg har fått mensen innen i morgen.

Skrevet

Jeg har alltid gått på trionetta, og nå loette....

Siste pilla har jeg alltid tatt søndag, og jeg bruker å få mensen alt fra torsdag til lørdag uka etter. Så chill out, take a breath :) Vent å se, eller, du kan ta en test for å utelukke :)

Skrevet

Jeg får alltid mensen 3 dager etter siste pille, så hos meg ville den kommet i dag :) Bruker også yasmine.

Skrevet

ååå takk, nå ble jeg lettet!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...