Puppen og lillemor Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 hei, noen som vet om jeg bør være bekymret over å ha diare når jeg er gravid (5+5)?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hei. jeg hadde diare i forbindelse med sv.skapet fram til jeg var i uke 10, etter det ble magen fra normal-hard. Men har du diare mange ganger til dagen og mye ville jeg ha snakket med legen for å få noe som kan stoppe det. Jeg var på do m diare fra 2-3 gng om dagen. Hvis diareen din er i forbidnelse m omgangssyke må du passe på å ikke gå forlenge så du ikke blir uttørket. Lykke til. klem
grolle Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg er ca like langt på vei som deg, og har også hatt diarè en stund. Jeg var også litt bekymret, men etter å ha forhørt meg litt så fikk jeg vite at dette er ganske normalt. Men, viktig å drikke mye!
bringebærsnipp Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg hadde også det. helt normalt. men går du med diare i flere uker i strekk ville jeg kontaktet lege. For er viktig for den lille at du får tatt opp vitaminer og mineraler gjennom tarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå