FruBoger fødeklar Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Dere med ett åringer/barn med tenner, er dere flinke til å pusse dem? Jeg glemmer det hver eneste dag... vi tar kveldsstellet i sofaen som regel,og det er ny bleie og pysj! Her bader vi midt på dagen om vi må,og vasker oss i ansiktet og hendene etter kveldsmat. Pusser opp badet,så det er lite koselig å ta noe stell der. Og dermed så glemmer man tannbørsten til den lille helt til man pusser tennene selv,og da sover jo hun...Føler meg crappy:P Spesielt når eneste reklamen jeg får over BIM idag er "halvparten av alle 5åringer har hull i tennene" "flux-nå med bringebærsmak" o.l.....
Collette Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Ja, det er jeg. Pusser to ganger om dagen, slik det er anbefalt. En gang før han sover formiddagslur (fordi da er det en stund til han skal spise) og om kvelden selvfølgelig. Viktig å pusse!
BabyjenteMARS<3 Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Pusser når hun skal legge seg, men har lurt på om man trenger to ganger, så kanskje jeg bør starte med det
FruBoger fødeklar Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 idag sa jeg til og med høyt; og nå skal vi pusse tennene. og ennå så glemte jeg det.. tror jeg skal legge tannbørsten på puta hennes! og pusse to ganger om dagen! vil ikke at hun skal få dårlige tenner og hull pga meg og min sløvhet.. stakkars jenta mi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå