mimie Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei.. Når du har fått så sent positivt utslag, er du da sikker på at du hadde EL til tiden, altså at syklusen ikke er forsøvet.. Jeg er så forvirra, oppgitt og lei av dette syklus surret nå.. Jeg hadde nemlig en pos EL test denne pp, deretter spottet jeg ca 2-3dpo-7dpo.. Menså, noen dager etter dette kom noe jeg tror kan ha vært EL slim, men det er jo litt rart... Dersom jeg ble lurt av testen og spottinga, og jeg hadde EL når jeg hadde dette mulige EL slimet, så har jeg plutselig IKM til helga istede for helga som var... Aaaargh, at det skal være så vanskelig! Skulle nesten ønske jeg hadde et sånn vindu i magen som den kua på Ås, så kunne noen kikka inn med en lupe og sett hva som skjer.. Kanskje litt kjedlig i bikini sesongen da.. Hvordan er formen din da? Du fikk positiv test denne pp, ikke sant?
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Hei mimie! Nå er ikke jeg akkurat noe ekspert på noe av dette her, men svarer så godt jeg kann utfra egne erfaringer! Skjønner godt at du blir forvirret, men jo mere jeg leser her inne skjønner jeg at det er mange som har det som deg! Når jeg var gravid de andre gangene, testa jeg ikke noe som helst, ble bare gravid når jeg ble det liksom! Det er ti og syv år siden! Var bekymringsløs den gangen! Så det kan godt hende at min el var forskjøvet de gangene! Ikke vet jeg! Har alltid hatt syklusser på 27 dager, 2 eller 3 ganger med 28 dager. Så lenge jeg kan huske i allefall! Jeg fikk utslag på el den 30.1 og så igjen den 1.2 den 1.2 hadde jeg også litt spotting, noe som gjør at jeg tror at el var den dagen. Har aldri spottet på el før! Så det var nytt for meg. Hadde veldig vondt fra el og utover, lå i senga og var kvalm og oppblåst og ja, et helt helvete! Men for 3 dager siden roet det seg ned, så nå går det ann! Jeg har aldri menssmerter og sånn, så jeg skjønte vel egentli at noe var på gang! Følte meg oppblåst og alt var vondt, mindte meg om når jeg var langt på vei med de andre! for da var jeg ikke slik, bare spydde da! Så var det det med slimet da, jeg ga opp sjekkinga av slim, for jeg fikk det ikke til å stemme i det hele tatt, da ville jeg hatt el ofte! Men mange sier jo at det stemmer, så vem vet! Baby Compen min slo positivt ut, cb test var negativ, så da ble det legekontoet og blodprøve! Har nedsatt gullegeme funksjon, det kan karnsje ha litt å si, for det er jo det som skal si ifra til kroppen at den er gravid og at mensen ikke skal komme! Ikke vet jeg! Jeg ønsker meg ultralyd hjemme jeg! Da hadde jeg kunnet slappe av! For først tenkte jeg bare på om jeg skulle få tr igjen eller ikke, nå tenker jeg bare blir den sittende der eller ikke? Vil anbefale deg å ta en tur til legen jeg,en blodprøve er jo ganske sikker! Så hvis det går lenge uten noe TR og fortsatt negativt resultat, kan du jo spørre om å få ta en ultalyd, da ser de jo om noe som ikke stemmer der nede! Ble vist langt dette her, men håper du fikk vite noe av det du ville vite! Lykke til!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Du kan jo prøve å stille spørsmål til de andre her på siden også, det er nok mange som har forskjellig syn og meninger om fing her inne! Da vil du sikkert få fler svar på hvorfor du og mange andre enda ikke har fått igjen tr og tester negativt!
mimie Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2010 Hei.. Takk for langt og godt svar!! Selv om jeg skulle ønske du skulle si at jeg heeelt sikkert var fem uker på vei..he he.. Jeg vet jo selvfølgelig at det ikke er noen som kan stille "diagnose" på nett, men det er så godt å lufte frustrasjon med likesinnede, og høre andres liknende historier Og så er det vel slik med de fleste av oss her på dette forumet, at vi ønsker at noen skal ha en identisk historie med vår egen, og at den historien endte opp i en graviditet..he he.. Nok en gang, takk for at du svarte meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå