Gå til innhold

Når fikk søsken vite om baby i magen?

6+4+en til

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fortalte det til datteren vår på 4 år etter ordinær UL i uke 19. Da visste vi at det ble en liten jente, og det var stor glede da vi fortalte at hun skulle få en lillesøster. Fra uke 12 til uke 19 fortalte vi at jeg hadde et lite babyfrø i magen som kanskje kom til å vokse og bli en baby. Vi valgte å vente såpass lenge med å fortelle om babyen fordi jeg har habituell abort, og vi var redd for at det skulle gå galt igjen. Hadde jeg hatt vanlige svangerskap hadde jeg nok fortalt det til henne tidligere. Siden du har såpass store barn og er tredjegangs (regner med at magen synes eller kommer til å gjøre det snart) er det vel helt greit om du forteller det til dem snart... :)

eldstemann på 7 fikk vite det i uke 6.. denne gangen også. hihi. Han var 3 år sist gang når han fikk vite det. nr 2 fikk vite det i uke 8 el 9. Pga vi prater såpass mye om det meg og mannen min så fikk de vite det. Han eldste holdt på hemmeligheten og syns det var veldig veldig moro. Nå vet aaaaalle det og er uke 11.... riiiimelig synlig og da. hihi. nå spør jo folk. MOro :)

Jeg har en gutt på 6.5 som skal få vite det i uke 11. Da skal vi nemlig til syden med en del familie og de skal få vite da også. (1.april) Så litt artig om de tar det som en aprilspøk ;) Hehe.. Det vi har tenkt er å ta på han en hvit t-skjorte hvor vi skriver på "i oktober skal jeg bli storebror".. =)

Gleder oss masse til å kunne spre det glade budskap!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...