Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Meldt meg ut av facebokk,og føler en lettelse og en frihet:) Sikkert fint til mange forskjellige ting,men de som skal ha tak i meg får jo uansett det:) Synes mennesker i dag er altfor tilgjengelig,og alle skal vite alt,I`m free:D
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer;) Jeg er heller ikke facebook og savner det ikke et sekund. Enig med deg i at det er måte på hvor tilgjengelig man skal være.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Endelig finner jeg noen som tenker som meg! Jeg måtte bøye meg for presset i høst og laget profil. Men jeg er så og si aldri inne, og skriver aldri noe oppdateringer på veggen min .Vet ikke hvordan man gjør det, og synes det er så ufattelig lite interessant å lese hva andre driver med (baker boller osv. ). Særlig de som skriver: "Har kosedag med familien". Hvaslags kosedag er det? Når mamma/pappa sitter på internett? Vel vel. Deilig å endelig finne noen likesinnede :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg og. Blir fort at man bruker alt for mye tid ved data`n.. Gikk ned masse ved å kutte ut!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer Jeg meldte meg ut etter ca 6 mnd for ca 2 år siden. Aldri mer, men pass på at du ikke logger deg på igjen for da åpner hele profilen seg igjen. Jeg gjorde det for ikke lenge siden- panikk, klarte å deaktivere etter 5 min. Går det virkelig ikke ann å slette profilen helt????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå