Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 OG ikke angrer? Hvordan er det med trening, kan man spinne feks etter 4 uker? Forsiktig..?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har Jeg hadde A cup (ikke det engang) og har fyllt inn til en vanlig C cup. Jeg tok anatomiske, så det ser 100% naturlig ut. Man kan ikke se at det er innlegg. Du må ta det pent med trening/løfting en stund etterpå, men spinning er nok ikke noe problem. Men du må nok vente en ukes tid da du vil ha litt vondt første uka. Bare pass på at du ikke strekker for mye eller løfter tungt. Du kan heller ikke kjøre bil på ca 1 uke. (vet ikke hvorfor) Jeg tok operasjon i oktober 2008, og har ikke angret et sekund!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 så flott!! tusen takk for svar:) Hva menes med anatomiske? Og, du har ikke noen bilder vel? *Med topp på altså Og en ting til, hvor har du arret og er det synlig?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har også MEn det er ikke silikon da, det er saltvann. La de inn i sept-07, og har aldri angret. Gikk fra minus A til stor B/liten C. De ser helt ekte ut,og føles naturlige. De gikk inn i areola på undersiden i en halvmåne, veldig pent arr som selvfølgelig da ikke vises når man har på bh. Jeg trente ikke på den tiden,så jeg vet ikke helt om hvor raskt. Må nesten kjenne på det selv. Jeg hadde vondt i to uker etterpå. Hørte aldri noe om at jeg ikke kunne kjøre bil? Storfornøyd jeg i allefall
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Når det gjelder bilkjøring, tror jeg det har med beltet å gjøre, som strammer over brystene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har:) La inn for et år siden, 230 ml. Hadde a cub, har nå 70 c. Ingen har kommentert noe, men føler meg helt fantastisk selv, med normale pupper. Fyller inn bikinitopper og kjoler helt perfekt. La egentlig inn for lite, legen mente jeg burde ta minst 260, men jeg ville ha et NATURLIG resultat, og det har jeg fått. Har dråpeformet proteser, og det anbefaler jeg på det sterkeste, ser helt naturlig ut! Men forbered deg på et smertehelvete! Jeg er en veldig"tøff" type, tåler alt av smerter og var ikke det minste nervøs før operasjonen. Men det var helt grusomt vondt de første 3 dagene, kom så vidt opp av senga, og kan ikke løfte armene over brystnivå. Følte meg helt invalid, klarte ikke legge meg i sengen selv, det brant liksom i brystene. Fikk ikke sove pga smerter, husker jeg satt en hel natt og så på en ræva tvkanal en hel natt fordi jeg ikke orket eller klarte å strekke meg til den andre fjernkontrollen. Men, etter en uke var alt glemt og jeg hadde gjort det samme igjen og igjen. Kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå