Gjest Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Min 8 mnd gammel baby vokner HVER natt å klarer ikke å sovne igjen.Det er som regel i 3-4 tida,men i natt var det kl 23.00 også.Blir snart gal av dette,har holdt på sånn i en mnd.Hver bidige natt..kan jo ikke stå opp i 3 tida midt på natta??!Så ende på visa blir at vi bytter på å gå inn til han å gi han sutt,prate rolig til han,stryke han på kinnet,ta han opp å bysse eller hva det skulle være,men han roer seg ikke..Å han er like urolig om vi tar han inn i vår seng så det kan heller ikke nytte.Han får ikke melk om natta lengre men det sluttet vi med før han begynte sånn som dette.Han er en veldig aktiv gutt om dagen.Krabber å vil helst ligge på gulvet.Gav han paracet en natt det var ekstra ille å da roet han seg med en gang,men kan jo ikke gi han det hver natt!Håper bare det er tenner jeg,for hvis ikke så blir jeg helt galen... Noen som har det like dann?
Kliko Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Har du prøvd det middelet du får kjøpt på apoteket mot kløende tenner ( husker ikke hva det heter) Men Elias har også hatt en periode fra han var åtte mnd til rundt 10 mnd hvor det var masse tull og styr om natta. Og jeg tror det egentlig var fordi han ikke hadde tid til å sove, for han hadde jo lært seg og krabbe Så kan jo være det med din også? =)
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror jeg må kjøpe det i dag.Selv om det ikke hadde noe effekt på dattra mi.Nå må ALT prøves ja for all del ,det kan jo være det,at han ikke har tid til å sove At det er så mye han må få med seg!Men slitsomt er det...hva gjorde dere når det sto på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå