Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg fikk en heftig omgang under fødselen, og føler meg ganske maltraktert. Fikk beskjed av legen om at det som var sydd sprikte litt, men at det bare var bra i forhold til hvordan det gror. Har ikke orket å se på det mens jeg var på sykehuset, men så da jeg kom hjem. Nå syns jeg det blir mer og mer åpent... Tar grønnsåpebad og det svir noe inn i h.... Og i kveld da jeg så i speilet, så syns jeg det ser ut som det er et ekstra hull nesten... ser ikke ut som det er sydd i det hele tatt... Skal ta kontakt m sykehus i morgen, men tenkte om det er noen her m erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har også nettopp sydd, og orket ikke heller se på det da jeg var på sykehuset. Men da jeg kom hjem og fikk se det ordentlig i speilet, så må jeg innrømme at tårene sprengte på! så jo ikke ut! Så nesten ut som om at jordmor har glemt å sy sammen et sted, så det er liksom et hull/sprekk... Håper dette ordner seg etterhvert da:(
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Dere burde kanskje ta kontakt med jordmor? Jeg ble sydd ganske mye etter fødsel, og det var veldig ømt i ukene etterpå. Men mannen hadde sett på stingene, trudde han, når vi kom hjem fra sykehuset. Han så ikke hvor det var sydd. Det samme var det når jeg tok motet til meg og så meg selv i speilet noen uker etter fødsel.. Så ikke hvor jeg var sydd... Ikke meningen å spre salt i såret, men kan jo være lurt å finne ut om det skal være sånt eller om det er noe galt med stingene.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg kan se en liten del av tråden, henger liksom litt ut..kanskje 3mm av den. Sydde helt fremme på den ene indre kjønnsleppa.. Skal man kunne se litt av tråden??? Eller har det løsnet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg ble også sydd etter fødsel. Revna ganske mye under fødsel. Jeg så på det sammen med mannen og jordmor via et speil på sykehuset da vi var der. Det så veldig bra ut i forhold til den graden det hadde revna i. Sa jordmor i alle fall. Ta kontakt med fagpersoner dersom du er usikker på noe i forhold til det, så slipper du å lure.. Best å være sikker. Det har jo med kroppen din å gjøre. Jeg hadde vondt i minst en uke bare jeg skulle sette meg ned på en stol og reise meg opp igjen. Det er ikke behagelig. Håper det går bedre med deg etter hvert! Lykke til!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Jeg ble sydd og etter en uke var det noen sting som løsnet så jeg måtte sy litt ekstra. Satt også i grønnsåpe og det var ikke deilig når såret var åpent. Ville ringt legen med en gang jeg.. kan samle seg masse dritt inni der :S
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Ta kontakt med sykehuset du. Det er best å få ordnet opp i sånt. Selv ble jeg sydd litt etter begge fødslene men det har ikke vært noen plager i det hele tatt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå