Gå til innhold

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så vondt i hårstrået mitt, hva kan det være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være tegn på idioti

Skrevet

Et av de første symptomene på hjernsvinn er nettopp verk i ET hårstrå. Men skulle det begynne å verke i flere, kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

At noen i det hele tatt tok seg bryet med å svare på dette innlegget, det er jo helt utrolig:=),hehe

Skrevet

at noen i det hele tatt tok seg tid til å gidde å skrive ett slikt innlegg er helt utrolig ;) Er nok en som tror en-vet-alt-og-har-svar-på-alt-her-i-verden-menneske. som liker å tråkke på de som kanskje finner forumet nyttig til å spørre om ting som engster en..

Skrevet

Det er hårstrået ditt som begynner å bli gammelt og har fått gikt .Du må skaffe deg en rullator ....

Skrevet

Byller på kuksekken kan noen ganger føre til vondt i hårstrået.. jeg ville ringt legevakten.

Skrevet

Det må være tyggiskrisen som har rammet,men den kjenner man ikke bare i hårstrået, det gir strålinger gjennom hele hårstrået og opp i hodebunnen, så dette er nok bare en begynnelse:-)

Skrevet

Jeg har ikke kuk, men når jeg tenker etter, så er det vel kanske det som er iferd med å skje- at det vokser en kuksekk ut av hårstrået:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...