Gå til innhold

Hæ? trekker dere ikke ned ob'er i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid gjort det som den største selvfølgelighet! Har alltid tenkt at alle gjør det jeg.. Men når jeg er i båt, i utlandet, på hoteller e.l. pakker jeg det inn da...

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyller de ned i do jeg også! skal man ikke gjøre det?? :S

Gjør det ikke på hoteller i syden osv da, for de har trangere avløpsrør osv..

Skrevet

Pakker det inn å hiver det i søppla samma hvor jeg er. Trekker det aldri ned i do nei. Forbud fra min pappa som er rørlegger. Hehe

Skrevet

Kaster det ikke i do. Doen kan faktisk gå tett om man gjør det og det er ltt kjedelig å måtte ringe rørlegger for å trekke blodige tamonger opp av dassen.

Pakker det inn i papir og kaster det i søpla.

Skrevet

Står jo til og med på offentlige toalletter at man ikke skal gjøre det! Tetter dassen! Kult for dere når rørleggeren kommer å finner gamle ob i do! HAHA! for jeg vet at det skjedde med en venninne!

Skrevet

Nei. Slike ting skal vel ikke i do..? Trodde det kunne tette seg jeg.

Skrevet

er ikke så kørka at jeg kaster slike ting i do nei...

Skrevet

Jeg bruker ikke tamponger, men har klart å få med meg at en absolutt ikke skal trekke de ned i do!

Gøy når den går tett og rørleggeren står og stamper i tampongene dine;)

Skrevet

hih...da skal jeg slutte med det hvertfall!! :)

Skrevet

Nei, gjør ikke det fordi en ob løser seg ikke opp og da kan det gå tett. Søstra mi gjorde det som tenåring og da tettet rørene seg. Rørlegger på besøk..pinlig...

Skrevet

Trodde folk hadde nok fornuft til og ikke kaste tamponger i do...kan jo tette igjen hele doen!

Skrevet

Broren min er rørlegger og sier han har "mange" slike oppdrag med ob som blokkerer rørene fordi damer har hevet det i do.

Skrevet

Jeg putter de også i dass.. Vi har vært 2 damer på samme semptiktank her som alltid har kasta tampongene i dass begge to,har ennå ikke gått tett. Men det gjelder jo selvfølgelig å se det an på hvor man er...

Skrevet

Jeg kaster bak doen, jeg.. Vet ikke hvor de tar veien, men regner med at mannen rydder..

Skrevet

Sitter og måper nå.

Trodde ikke at så mange mennesker var så ignorante at de putta slike ting i do.....??

Klart man trekker ikke disse ned i do

Skrevet

Bruker ikke tamponger, men trekker titt og ofte podens bleie nedi doet....Ser ikke helt problemet? Blir som en kjempebæsj :P

Skrevet

Selvsagt ikke. Har du nettopp fått din første mens siden du spør?

Skrevet

Mange smartinger her inne ser jeg. Det er da vel helt logisk at sånne ting ikke skal i do?? Hvor vanskelig kan det være å pakke den inn i papir og kaste i søpla? Artig å tette doen og byens avløpssystem bare fordi du er så sløv at du ikke gidder å bære ob-en til søppelbøtta..

Skrevet

Nei, herregud, aldri har jeg kastet den i do!! Og jeg blir like sjokkert hver gang jeg hörer at folk faktisk gjör det! Ikke så morsomt å väre på besök feks og tette doen med en blodig tampong. Usch, nei, herregud igjen. Hvordan kan man gjöre det de er jo store?!

Skrevet

Bleie i do? Men hvor stor toalett har du egentlig? En bleie?!!

Skrevet

Etter at min far måtte demontere noen rør siden min mor hadde skylt ned en ob i do, som satt seg fast, har vi aldri gjort det, noen av kvinnsene i heimen. For makan til flau mamma og illsint pappa har jeg aldri sett maken til.

Du som hiver bleier ned i do, du tuller jo bare!! For INGEN gjør vel det???

Skrevet

Haha! Dette minner meg om da en tulling i Big Brother ( Per Morten? ) skylte ned en TRUSE i do!

Jeg putter ikke ob i do nei, for jeg bruker menskopp og slipper sånn drit;-)

Skrevet

Har gjort det, men kun som kriseløsning hvis det ikke var søppelbøtte e.l. Prøv å legg en ob i en bolle med vann og se hvor stor den blir en gang, og så tenker du følgende: "er det lurt å skylle denne ned i do". Tipper du svare nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...