Gå til innhold

Naboen ringte for å klage

Anbefalte innlegg

Skrevet

naboene har ikke små barn, men det har vi selv. (den andre naboen har hund selv) og ingen barn der heller. Skulle jeg ha latt hunden pisse inne?? den gikk jo ikke tur selv, har løpestreng i hagen vår.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle luftet hunden din som alle andre som har respekt for naboene sine gjør. Gått ut med den selv.

Skrevet

Nei dere skulle ikke ha latt den tisse inne, da hadde den skammet seg stakkars...

Mannen din sto opp for å sette den i strengen, så hvor mye ekstra jobb hadde det da vært for han å gå bittelitt bort i gata for å la hunden gjøre fra seg og så inn igjen?? Problemet løst!!

Når man skaffer seg en hund så vet man hva dette innebærer og man må regne med at det blir noen få slike netter hvor hunden må ut på natta.

Jeg synes hunder godt kan få lov til å bjeffe noen få ganger på dagtid dersom den ser noe, men på natten er det nulltoleranse for dette. Det er faktisk helt unødvendig!

Hilsen en som selv er hundeeier!

Skrevet

Signerer 13:02.

Jeg er også hundeeier, og har måtte stått opp mange ganger på nettene for å lufte hunden. Det tar toppen 5-10 minutter.

Men nå vet du det jo til neste gang, så da kan du jo gjøre det annerledes neste gang hunden din skal ut på natten?

Skrevet

det skal sefølgelig ikke skje mer, viser seg at folk ikke tåler noe som helst. utrulig at folk som bor i byggestrøk ikke tåler mer. va med han som ruser bilen sin halv seks hver morgen når han putter avisen i naboens postkasse... det har han gjort i et år. (ung gutt med KUL bil)

Skrevet

Det har ikke noe med å "ikke tåle noe som helst" men hunden er ditt ansvar.

Har selv en nabo som har en hund som bjeffer og vekker oss midt på natten. Noen ganger våkner sønnen min, og jeg må legge han igjen. Veldig kjedelig når man skal opp klokken 5 på morgenen. Jeg har ringt og klaget endel ganger, men hun driter i det. Om du vil være en slik dame, so vær så god. Men syntes det er fint din nabo ringer og sier ifra, for da kan du passe på at det ikke skjer igjen. Verre er det da ikke :)

Skrevet

Har en nabo her som lar hundene bjeffe dag og natt,fanen så lyst å skyte de!!!SKjønner jo søren meg ingenting!Mange hundeeiere tror de eier verden og at hundene ikke plager noen uansett hvor mye eller lite de bjeffer..Veldig irriterende når du for engangs skyld klarer å sove,så skal en forbanna hund ødelegge det..Har du hund,har du ett ansvar.Har du ett ansvar så kom deg til helvete ut med hunden..måtte det være dag eller natt,ikke plag andre.Du har selv valgt å få hun,ergo,DITT ANSVAR og KUN ditt ansvar alene!Jada er nok mange som kunne vært litt rundere i kantene,men forstår også de som blir lei og klager.Kanskje har hunden bjeffet flere ganger du ikke har fått med deg??Eller til tider der naboen kanskje har prøvd å sove,.Blir irritert og lei til slutt!

Skrevet

Dersom hunden må ut om natta skal noen være med ut, slik at den ikke bjeffer når den skal inn igjen.

Skrevet

Eie verden? kjære vene, snakk om å overdrive ting max da.

nå lar jeg ikke hunden min stå å bjeffe i tide og utide, det gidder jeg ikke høre på selv. og jeg har ikke anskaffet den for å plage naboen.

Så det altså vanlig å klage på støy når dette skjer engang. var vel det jeg ville vite med dette innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...