Gå til innhold

Måking og bråking med snøfreser.. klokkeslett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å måke snø med snøfreser som bråker skikkelig kl 22-23-24? eller kan vi prøve å spørre naboen om han kan frese litt tidligere? Sliter med baby som er veldig vanskelig å få til å sove. Og hver kveld det snør, så er naboen ute med fresen et par timer fra kl. 22. Bruker da hele kvelden på å legge lillemann. Merker det irriterer meg, men har kanskje ikke så mye vi skulle sagt.. Har ikke andre steder å legge han heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om der snør masse og man skal tidlig på jobb, med bil, så har man to valg:

1. Måkke sent på kvelden

2. Måtte grytidlig på morgenen

Jeg vet hva jeg ville foretrukket både for meg selv og av naboene

Skrevet

i blokker ol så er det gjerne i reglene at man skal tenke ekstra på lydnivået mellom 23 og 07. Tror 22-23 er vanlig tidspunkt å forvente stille . snakk med naboen om det

Skrevet

Man har jo et valg om å måke etter man kommer fra jobb. Man kan også måke kl 19-20. Jeg synes at bråking med snøfreser ikke skal finne sted etter kl 20.

Skrevet

Det skal vel være stille mellom 23 og 7.

Men jeg må si at jeg skjønner naboen da, er bedre å måke sent på kvelden, enn tidlig på morran. Og om han skal på jobb i 6tiden, så er det jo ganske tidlig å begynne å frese i 5tiden.. For deres del og.

Skrevet

Dersom det kommer en del snø så har man jo valget mellom å enten måke sent om kvelden eller tidlig om morgen.

Snør det mye kan man jo ikke frese f.eks kl 19, da er det uansett så mye snø om morgenen at man må frese igjen da!

Skjønner naboen din jeg, og hadde vært takknemlig dersom han var min nabo. Heller litt bråk etter kl 22 enn bråk kl 5 om morgen! Regner da med at han begynner på jobb f.eks kl 7 og da må han begynne såpass tidlig...

Skrevet

vi bor ved siden av en butikk å her bynner de å brøyte/ måke i 4 -5 tiden på mårran.. ganske ganske irriteranes, men skjønner jo at det må gjøres, og uansett så må det jo måkes når det sner..

Man kan dessverre ikke ta hensyn til alt, å det er ikke sikkert han vet at du har en baby som har problem me å sove..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...