Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #26 Skrevet 17. februar 2010 Nå er min mann håndtverker, så du treffer nok ikke han. Men jeg er i lederstilling."Gjør" du par og? Og evnt hva koster det? Min mann har snart gebursdag,og en trekant kunne vært morro.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #28 Skrevet 17. februar 2010 Hehe - denne var morsom... Du må være utro med ANDRE gifte menn? Det betyr at DU er en gift mann!! Forresten, når du skal skrive et tulleinnlegg så husk at "less is more" - når du overdriver og later som du er blottet for hjerneceller så blir det bare morsomt. Bedre lykke neste gang :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #29 Skrevet 17. februar 2010 Til HI vil jeg si at du må passe på deg selv. Det høres ut som du fremstiller det som du har det fantastisk. Men vi med selvrespekten i behold er ikke mye imponert. man trenger ikke være psykolog for å skjønne at du søker anerkjennelse. Antakeligvis får du det du ønsker av disse mennene. Men selvtililtt og anerkjennelse kan man få på andre måter på ærlig vis. Jeg tror du taper på det i det lange løp. Jeg ser for meg at du blir som en utørket rosin i ditt indre. Du gir av deg selv til disse ukjente mennene. Og mister noe langs veien. Anerkjennelsen du får er kortvarig og du må stadig ha påfyll. Jeg kan forstå deg, klart det er er deilig. jeg liker også den spenningen du sier. Jeg fantaserer mange ganger om det. Men jeg holder meg til min mann og er glad for det. I din situasjon vil du føle deg ovenpå og full av selvtilitt. Men egentlig er du underdanig. Du vil ha menn med makt. Ta kontroll over ditt eget liv. Du setter deg i en underdanig situasjon når du sier du er avhengig. Du er bare avhengig så lenge du tillater det. Egentlig har du ikke selv kontroll. Du MÅ ha det. Trist vil jeg si. Men med hjelp kan du ta tilbake kontrollen igjen. For meg høres du ut som en billig prostituert. Bare du ikke tar betalt for det. Du mister det gode ved å holde deg til din mann. Kanskje du ikke elsker han. Om du har tillatt deg å elske han vet jeg ikke. Det høres ut som du han noen mangler angående kjærlighet. Det tar tid og åpne opp for det. Ekte kjærlighet er noe helt annet enn det du beskriver og det tar tid å utvikle. Man må bruke tid på det. Du må gi. Begge parter må gi. Men så er hverdagen slik den er og det er lett å gi opp før man har prøvd. Hvis du kun er gift med din mann pga inntektskilde, høres du veldig falsk ut. Og du har ikke mye kjærlighet i ditt liv. Jeg vil heller være en moden safig drue enn en uttørket rosin. Sett grenser for deg selv, og utvikle din personlige integritet, det er mye mer tiltrekkende for en skikkelig mann enn en løssluppen billig berte.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #30 Skrevet 17. februar 2010 Haha, det tenkte jeg også! Andre, hehehe, gottcha, loser!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #31 Skrevet 17. februar 2010 Det var visst ikke du HI som skrev det med at du var gift pga inntekstgrunnlag. Jeg vil råde deg til å tenke gjennom hva du gjør. Hvordan du har det med din mann, og om du vil fortsette. Jeg ser det så tydelig at dette er ødeleggende for deg. Og ikke bare for deg, men dine nærmeste. Sannheten vil komme for en dag. Og da sitter du der med tapt ansikt. Du ødelegger faktisk for deg selv. Det er ikke så rosenrødt som du beskriver. Jeg frykter ikke disse konene til mennene. Eller at min mann skal falle for deg. Du ødelegger deg selv. Du sliter deg ut følelsesmessig. Kanskje du ikke vet det enda. Men du kan komme til å oppleve en tomhet inni deg. Det kan tid å komme tilbake til seg selv på. Jeg tror du lever et liv som du tror er lukrativt. Men jeg tror du egentlig er en meter unna hva som virkelig er deg. Finn deg selv, og lev livet og vær lykkelig. Kanskje du føler at du lever livet ditt slik du vil. Det er ok. Du velger hvordan du vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #32 Skrevet 17. februar 2010 Ha ha haaaa..... Da håper jeg du har pult et par veltrenede, suksessrike ledere fra mitt distrikt -som du jo dekker. De er begge HIV positive etter å ha delt feil thai dame på ferie for 4 år siden. Oj Oj oj..... og nå ser jeg for meg deg som virus-terminal. U go girl-----------
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #33 Skrevet 17. februar 2010 Norget er et lite land. Man blir fort gjenkjent. Skal ikke så mye til før man skjønner sammenhengen
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #34 Skrevet 17. februar 2010 Hadde mannen min vært så idiot at han hadde vært utro så hadde han ikke vært noe å samle på, så da kunne du bare beholdt ham. Samma faen om det var i begynnelsen av forholdet eller nå. Og akkurat dette innlegget her leste jeg på barnimagen.com for et halvt års tid siden. "pass bedre på mennene deres"..... Kyss meg bak, og hold reka di for deg selv heller, ditt forumtroll
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #35 Skrevet 17. februar 2010 Og jeg har misbrukt barna dine. Deilig med ungt kjøtt som ingen har smakt på før, mmmmm.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #36 Skrevet 17. februar 2010 Øhh.. Synst moderator kan slette denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #37 Skrevet 17. februar 2010 Så utrolig fint at du ville dele dette med oss. Endelig kom det et innlegg som var av interesse for allmenheten! Vil bare si tusen takk for et morsomt, ærlig og genuint innlegg. Stå på!
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #38 Skrevet 17. februar 2010 Burde ikke forumtroll fått sperre eller noe? Bli utestengt i et visst tidsrom? Er litt vel mye useriøst å lese rundt omkring her, sånn som dette her...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #39 Skrevet 17. februar 2010 Huff.. synes synd på deg HI... Du har det helt klart ikke godt med deg selv! Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #40 Skrevet 17. februar 2010 Haha en god latter forlenger livet
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #41 Skrevet 17. februar 2010 innmari, haugesund/karmøy?? hah...skal si... Jeg vet hvem du er HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #42 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vet og hvem HI er. Ikke så vanskelig regnestykke. Verden er liten og mange er på dette foumet. Litt leit du legger ut dette her av alle steder.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #43 Skrevet 17. februar 2010 HI hva tenker du nå? Er du fremdeles stolt over hva du driver med?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #44 Skrevet 17. februar 2010 En fjortenåring gutt har forvillet seg inn her, og skal more seg.. Godt påfunn! Den skal du ha!!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2010 #45 Skrevet 17. februar 2010 Håper du har deg med min mann. Han er full i sykdommer av forskjellinge slag og er en skikkelig drittsekk! Go, go!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå