Castein81 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Hei! Vår datter på snart 11 måneder har blitt veldig avhengig av meg, det er jeg som er hjemme med henne på dagtid. Hvis pappaen er med henne og hun vet jeg er i nærheten er det mye "klaging". Drar jeg ut av huset er det helt greit. En episode jeg kan nevne er pappan som ga henne middag mens jeg stod og la sammen klær like ved (de så meg). Da jeg gikk med klærne dit de skulle begynte hun å hylgrine og ville ikke ha mer mat. Pappan tok henne med til meg (dumt) og jeg ga ferdig middagen (også veldig dumt). Noen tips for å "trene henne opp"?
Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Dette må du bare la gå seg til. Er helt naturlig at en del barn har slike perioder, det går over etterhvert. For noen etter noen måneder, for andre tar det et par år, men er i grunnen lite å gjøre. Man kan ikke tvinge et barn til å velge andre favoritter, men man kan selvsagt nekte barnet å velge hvem av foreldrene som skal gjøre ting. Har selv en mammadalt i hus nå, men hun er bare 6 mnd. Er slitsomt, men har hatt et barn før som var slik, og det gikk seg til etterhvert. Du skal se det endrer seg når hun er klar for det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå