Gå til innhold

Hvordan var magen din første ukene etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter fødsel tok det før magen deres trakk seg tilbake igjen?

..hvis den gjorde det i det hele tatt da?

Fikk dere løs hengemage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 måneder etter ser jeg fortsatt ut som om jeg er gravid :/ kan selvsagt ha noe med å gjøre at jeg ikke har trent så mye da hehe

Skrevet

Magen er litt større en vanlig. Står litt mere ut og huden er slappere. 10 uker siden fødsel nå. Magen er på en måte strammere, men ikke så bra som jeg vil den skal være.

Skrevet

4 dager siden fødsel, og magen har trukket seg nesten helt tilbake..

Er kun litt slapp, men det fikses med trening:)

Skrevet

Omtrent på sjumånedersstadiet. Det tok sin tid å få den jobba tilbake, men løs hengemage vil jeg ikke kalle den - tar en syk mengde trening og hat bare.

Skrevet

De første par dagene kjentes den litt dvask ut, men jeg kom inn i før gravid-bukser allerede dagen etter fødselen og den ble raskt som før igjen.

Gjest eelis+kian
Skrevet

De første par ukene var den helt deigete og rar, og jeg så ut som at jeg var fem måneder på vei. Etter tre måneder var jeg tilbake i gammel form, bortsett fra litt løshud, og strekkmerkene, selvfølgelig.

Skrevet

er det noen som ikke fikk strekkmerker på magen under graviditeten, men som kom i ukene etterpå??

Skrevet

Min var som en kjempestor brød-deig, Tok meg 1 år å få trent vekk daukjøttet. Fikk ingen strekkmerker under svangerskapet, men fikk en del etter fødselen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...