Gå til innhold

Herregud....jeg har så lyst til å være utro....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men må ikke. Kan ikke risikere at mine små nøster mister pappaen sin...

Etter å ha fått kontakt med eksen igjen på face, forstår jeg nå at har er min store kjærlighet i livet. Men jeg har fått to barn til, har også to med en annen. Så etter 3 samboerskap jeg har hatt/har, er han den enesta jeg ikke har barn med. Og mine/dine barn var grunnen til at det ikke gikk. Kommer aldri til å gå heller. Men er så håpløst forelsket!!!!

Og han sier det samme men er klar på at jeg ikke må ødelegge det jeg har....

Han sier at det er mange år igjen av livet og man vet aldri hva som skjer.....kaskje en gang sier han....

Men traff han i går, stakk innom butikken hvor han jobber. Magien mellom oss var til å ta og føle på...kroppen min sitrer etter han, hjertet mitt banker og mannen min stakkar vet ingenting......

Han har lyst til å treffe meg over en kaffekopp for å snakke....ble aldri avsutta på noen ordentelig måte det forholdet....tror jeg må ta den kaffekoppen....har så lyst til å kjenne armene hans rundt meg igjen, føler meg helt besatt...og jeg er snart 40...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste forelsker seg på ett eller annet nivå i en annen person i løpet av et langvarig forhold. Trøsten er at det faktisk går over, og bra er det! Hold ut :-)

Skrevet

Det er lett å romantisere tidligere forhold og å tro at gresset er grønnere på andre siden, det er også normalt å kunne falle for andre, noe annet er hva man velger å gjøre..

Hvordan er forholdet til han du er sammen med nå?? er det problemer der dere kan løse så forholdet føles bra nok til ikke å la seg lokke av forbudte følelser for x`n??

Om grunnen til at du og x ikke funket var pga dine/mine barn greia vil jo ikke dette være endret nå?? vil anbefale deg å tenke gjennom forholdet til din nåværende partner, ta tak i det og snu ryggen til følelsene til x n din..

Hva med å oppsøke en parterapaut for å få hjelp til å finne ut av følelsene dine/ situasjonen, vil jo ikke være så lett å fortsette som normalt om du virkelig fremdeles er så forelska i x..

Skrevet

Det er greit å se på menyen, men spiser gjør vi hjemme! ;D

(det høres forresten veldig mye bedre ut på nordnorsk :P

Skrevet

nei....jeg skal holde ut...men guud så vanskelig det er....

vi har det ok, som det ofte blir når man har to små tette barn....vet jeg er glad i sambo men hverdagen blir så kjedelig og slitsom...

Har derfor vært deilig med litt uskyldig flørting på nett....

Men skal stoppe nå...må det...takk for svar...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...