Gå til innhold

Jeg savner mannen min så utrolig når han ikke er hos meg..! Hva skal jeg gjøre?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha det slik? Jeg savner ham virkelig! Syns det er fælt å være fra ham, og skulle ønske vi kunne være sammen hele tiden.

Jeg klarer å kose meg når jeg er sammen med andre, selv om jeg absolutt savner ham da også. Men når jeg er alene hjemme, syns jeg bare det er kjipt, og teller omtrent minuttene til han kommer hjem til meg igjen. Syns han er helt fantastisk, og har lyst til å være med ham!!!

Sikkert kvalmende- men like fullt sant! Hva kan jeg gjøre for å slippe å ha det slik? Føler meg så patetisk, tør ikke snakke med noen om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også fryktelig glad i mannen min og vil i grunn bare være med han. Når jeg er hjemme på dagen, savner jeg han ikke sånn, vet jo at han kommer om noen timer.. Men jeg er sånn som kan droppe å være med på jentetur fordi jeg heller vil være hjemme med han. Kan fint klare å kose meg med venninnene, men er aldri så bra som å være med mannen min. Jeg har også angst for at han skal dø... Helt forferdelig hvis han er sein hjem fra jobb og jeg ikke får tak i han på mobilen...

Har ikke noen gode råd til deg, men du er hvertfall ikke alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...