Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+5.. Og skulle så gjerne ventet til jeg var 12, før jeg fortalte nyheten til familie og jobb. Men magen er skikkelig synlig. Spesielt på kvelden. Er bekymret for at noen skal få mistanke og spørre.. Vil så gjerne skjule i 2 uker til!

Og jeg har en jobb med dresscode, så det er ikke bare å kle seg i tunica og tights heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen tunika og dressbukse? Eller kjole med A-form/ empireliv? Empireliv funker forsåvidt dårlig her, siden magen starter så høyt oppe:p

Skrevet

En litt vid topp over dressbukse med et stort skjerf i halsen kan dra fokuset bort fra magen :)

Skrevet

Jeg går med dress på jobb også, trikset mitt kommer rett og slett bare til å bli så enkelt at jeg har en litt videre skjorte/bluse og går med jakken åpen. Tipset med skjerfet for å dra bort fokus er også kjempelurt! Et pent silkeskjerf med litt klare farger må gjøre nytten der :))

Skrevet

Takk for tips.. Det er i grunn sånn jeg har løst det. Litt sånn lag-på-lag stil, vide skjorter (kjøpte nye på HM denne uka), og skjerf i sterke farger for å fjerne fokus. Og alltid åpen dressjakke! Nå er det kun 1 uke igjen til jeg er 12 uker på vei, så da kan jeg gå i hva som helst igjen.

Skrevet

Gå for sminke a'la Mimmi i Drew Carey Show!

Da ser ingen på magen ;-)

Men jeg skjønner problemet... dette hadde jeg ikke tenkt på før nå!

Har jo nesten bare jeans og fasongsydde topper, og føler meg snål i tunika/ kjoler. Det er veldig ungdommelig klesstil på jobben.

Må vel en lite "makeover" og stilendring til snart da. For jeg vil IKKE si noe før uke 12.

Ser fram til å finne noen klestips her framover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...