Gå til innhold

Herpes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har herpes (type 2): Fikk dere sjeldnere utbrudd etter dere fikk barn? Og hvordan var det under graviditeten?

Selv hadde jeg mange utbrudd i svangerskapet, men har ikke hatt ett etter fødselen for 5 mnd siden.

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde svært sjelden før graviditet. Kanskje 1 gang i året og da bare en blemme! Etter førstefødte har det vært som før graviditet.

Under første graviditet tror jeg det kom ca. annenhver måned (heldigvis ikke under fødsel med første).

Er nå gravid (fødeklar). Har nok hatt 3 utbrudd denne gangen. Sist i forrige uke! Håper jeg ikke får fler før/under fødsel. Blir isåfall ks dersom det skulle skje!

Skrevet

hvordan vet dere at dere har utbrudd? kan man ha utbrudd uten å vite d?

Skrevet

Jeg spurte jordmora mi ang ks hvis jeg skulle få utbrudd, og hun sa at det trengte jeg ikke siden jeg har hatt det i noen år (4-5 år tror jeg). Kun ved førstegangsutbrudd vurderes ks. Dette var fordi babyen har dine antistoffer i kroppen, og er derfor immun når h*n har "vokst opp" i magen med viruset i din kropp:) Det var iallefall sånn jeg fikk det forklart.

Skrevet

Jeg får et sår/blemme på den ene kjønnsleppen. Har kun denne som jeg vet om. Den kommer alltid på samme plass!

Den svir såpass at jeg merker det godt i et 2-3 dager. Tror de fleste merker sine utbrudd, men det er vel ikke umulig at man kanskje ikke merker det.

Skrevet

Ja, man kan visst ha hatt utbrudd uten å vite det. Jeg merker det veldig godt, blemmer som sprekker og klør. Det ser ut som bittesmå åpne sår på innsiden av kjønnsleppene hos meg. Men de blir mildere og sjeldnere med åra.

Annonse

Skrevet

21.56 her!

Så godt å høre! Har virkelig ikke lyst å måtte gå igjennom et ks pga. dette! Takk for oppdatering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...