Gruffalo:-) Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Synes alle rundt meg skal på vinterferie nå.. Det høres jo så deilig ut da, men hverken jeg eller mann min har satt opp ferie så blir bare jobbing.. Heldigvis ikke så lenge til påske da:-)
Ranveig R Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Nja, eg og lille skal til Oslo veka etter skulen har vinterferie. Heilt tilfeldig at det blei på den tida, like greitt at det ikkje er vinterferieveka, tenk så fullt toget hadde vore då...
Lillesnuppis Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jepp :-) Skal på hytta i Østerdalen. Gleder meg enormt. Masse hyttekos og mange besøk hos venninner fra jeg var barn. :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 Sønnen skal på vinterferie til sin bestemor og bestefar, besøke min side av slekten. Reiser enten på søndag eller mandag. Vi andre (meg, mannen og datteren) reiser å henter han på lørdagen etter..
Meg og knoll&tott Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Vinterferie... Joda, UNGENE skal. De reiser med fly alene opp til besteforeldrene i nordnorge, blir 3. turen dems alene. Så vi får vel litt "ferie" vi foreldre og... Men ingen typisk vinterferie med skitur el. Hm.. Mulig jeg tar med meg en apelsin og setter meg i solveggen her hjemme
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Nei, mannen har ikke ferie og jeg er i permisjon. Ikke liker vi ski heller, så like greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå