Gå til innhold

snu seg fra rygg til mage..når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er nettopp blitt 4 mnd, men snur seg ennå ikke. Trodde det var rundt 4 mnd de begynnte med det?

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn en gang mellom tre og fem måneder er vel relativt vanlig.

Skrevet

Det finnes ingen fasit på dette! Noen snur seg når de er to måneder og andre når de er syv. Slutt å sammenligne barnet ditt med andre, og ta h*n som h*n er. Så vil du gjøre h*n en stor tjeneste i fremtiden! Kos deg med babyen din.

Skrevet

Neimen kjære vene, så sint da! :) Hun må da få spørre om når omtrent de pleier å gjøre det! Jises..

Skrevet

Min var 6 mnd. Kanskje litt sen, men allikevel helt normalt utviklet. Vi ventet og ventet på at han skulle snu seg, prøvte å hjelpe han og oppmuntre men han gjorde det ikke før han sjøl var klar. Når han endelig begynte å klare det, innså vi fort at det ikke var så mye å vente på. For nå skulle han kun ligge på magen, nekta plent å ligge på rygg. Så fort vi la han i senga, vogna, på stellebordet, i bilstolen eller vippestolen, så snudde han seg rundt eller gjorde forsøk på det om han hadde seler på seg. Så måltider, stell, trilleturer ble plutselig et styr å få til.

Så vær tålmodig du, han snur seg tidsnok.

Skrevet

Eldste var 5 mnd, lille var rett over 4 mnd.

Annonse

Skrevet

min nærma seg og 6 mnd før han begynte å å snu fra rygg til mage, ulempen nå er at han gjør det nesten med engang jeg legger han ned, men så kommer han seg ikke alltid tilbake og vil helst ikke ligge på magen noe særlig lenge...jaja...

Skrevet

Tror det mest "normale" er å være i underkant av 5 mnd.

Skrevet

Førstemann var 5 mnd

andremann var 5,5 mnd

Skrevet

jenta mi var 7 mnd da hun snudde seg første gangen, tok det hele med ro hun:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...