Gå til innhold

Noen som har erfaring med Pulk til barn her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjellpulken er noe dyrere enn Norpulken - men er den så mye bedre ?

xxl har begge typer.

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har Norpulken, valgte den bevist pga at den kan lukkes helt igjen! Når vi kjøpte pulk kunne ikke fjellpulken lukkes helt, mulig dette har endret seg. Norpulken har vel alltid vært dyrere enn fjellpulken trodde jeg, har det skjedd noe nytt med årets utgave tro?!!?

Skrevet

Har Fjellpulk og er fornøgd med den, men har ikke prøvd noe annet så har ikke noe å samenligne med. Den ligger stødig, grei å dra, lett å justere ryggen om barnet sovner/våkner og barnet sitter lunt og godt.

Våre har likt seg godt i pulk.

Skrevet

De har en rimelig til 2999 på xxl. Dette er tilbudspris, men fullpris er på 3299 mener jeg.

Og fjellpulken er en tusenlapp dyrere.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Heier soleklart på Fjellpulken!

Vi har selv 2 Fjellpulker, og i helga lånte vi i tillegg Norpulken for å teste den. Det eneste plusset med sistenevnte er at den er kortere, noe som gjør at den får plass i bagasjerommet.

MEN: Den er adskilling kortere, og det gjør at bruksperioden kortes inn en del. Gjør også at man ikke kan lagre ting og tang framme i pulken. Men det kjipeste med Norpulken er at man ikke kan legge ned skjermen, noe jeg syns er helt merkelig. Dvs at ungen ligger veldig utsatt for både vind, nedbær og sol.

Fjellpulken er som det nevnes over her stabil og stødig, og ungen har det lunt og godt nedi den:-)

Skrevet

Kan ikke skjermen legges ned på norpulken? Vi har en litt gammel utgave da, men det har jeg da aldri tenkt på. Det er jo uansett et trekk på sidene...!

Annonse

Skrevet

Men norpulken har stormtrekk man trekker helt over - da blir det som en vogn med helt regntrekk over (dårlig forklart)

Lunt ser det ihvertfall ut til at det er.

hmmm.

Skrevet

Supermann og tuppelille : Hvor lenge bruker man vanligvis pulk da ? Når de er 4 går de vel selv ?

Litt uvitende jeg.

Skrevet

Det er veldig praktisk å kunne legge klær ol framme i pulken, også kan en lagre mat termos ol bak, da kan evnt større barn som trenger en pause sitte på fronten et lite stykke.

Våre har gått selv på korte turer fra 3 år, men vi har da hatt en mindre i pulken, og 3åringen har hatt mulighet til å "haike". Skal en langt må kansje ha pulk til ca 4år. Kommer jo an på ungen, lengde på turen, terenget og farten....

Skrevet

Leste også at skjermen også er veltebøyle, kanskje deror den ikke kan beveges ? Denhar jo en sånn metallkant rundt.

Skrevet

Skjermen vår kan beveges, så forsto ikke helt det med at den ikke kan bøyes. Men vi har den største utgaven og den er også noen år gammel. Mini er 3 år og har fortsatt god plass i pulken, vi har med masse både foran og bak når vi er på tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...