☆septemberbarn☆ Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tenkte å bestille meg tidlig UL i morgen, og litt avhengig av ventetid så tenkte jeg på i neste uke eller uka etterpå. Nå er jeg i min uke 9, og lurer på hvor lenge vil en privat gyn. bruke innvendig UL? Hvordan fungerer dette? Er det ubehagelig? Litt mange tanker rundt det så bedre å spørre.
Sussapia Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg syns ikke det er ubehagelig . Det er liksom helt vanlig ,men det har kanskje noe med at jeg har vært hos gynekolog flere ganger .. så lenge du bare slapper av så går det bra Da kjenner du såvidt at "kamera" er inni deg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har bestilt meg time til tidlig UL i uke 12, etter anbefaling fra gynekologen. Dette fordi det da er mulig å sjekke nakkefold, alvorlige misdannelser osv.- slike ting er mest synlige i uke 12-13.
☆septemberbarn☆ Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2010 Takk for svar :-) Men i hvilken uke begynner de å ta utvendig ul?
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde ul i uke 8/9. Der jeg gikk sa de at det het tidlig ul frem til uke 10. Om de da går over til utvendig ul er jeg ikke sikker på... Du setter deg i en gynekologstol med benene opp (slik man gjør hos gynekologen;)) hun slukket lyset slik at vi skulle se skjermen bedre (hjalp jo litt det på hele situasjonen:)) Så ber hun deg om å slappe av og fører en lang glatt stav opp skjeden (den er ikke tykk;)).. bruker glidemiddel så det gjør ikke vondt i det hele tatt. Er et kamera på enden av staven som viser det du ser på skjermen ved siden av deg.. I det du ser den lille og hjertet som slår glemmer du helt hvor du er og hva du gjør.. Det er en helt fantastisk opplevelse!! -Mannen var med meg og det syns han og:) Gled deg og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå