Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Var hos jordmor i dag, er 15 uker på vei. Fikk høre hjertelyd, til og med at den lille sparket! Men etter jeg kom hjem har jeg vært utrolig nervøs.. Tenkt tanker som: Er det dette jeg vil, klarer jeg dette, hvordan takler jeg fødselen, hvordan takler jeg den voksende magen... Dette barnet var veldig ønsket, så abort hadde uansett vært uaktuelt! Blir bare så skremt over meg selv når jeg tenker slik... Jeg er livredd!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer, du er en helt normal og litt hysterisk blivende mor Slike tanker er helt normale, og slike tanker går i bølgedaler. Bare vent til du begynner å få angstnevroser pga valg av vogn, klesstørrelser og kolikk Slapp helt av, nyt situasjonen, og tenk på at alt går bra til slutt, selv om du skulle mangle noen klær eller en utedress.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Håper jeg er normal... Dette er så mye skumlere enn jeg hadde trodd:( Tenker at jeg bør klare det siden alle andre klarer det, men det er jo Meg det er snakk om liksom.. Håper du har rett, og at jeg er på bedre tanker i morgen!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var også usikker og ganske nervøs da jeg gikk gravid med første. Uansett hvor jeg vendte meg så syntes jeg at jeg hørte snakk om kiloer som aldri ble borte igjen, ammeproblemer, svangerskapsdepresjoner, kolikk og revning. Alt gikk bra, jenta vår er nå et år. Og jeg er gravid på nytt! Denne gangen bare koser jeg meg, og gleder meg til det som skal skje. Så ja, tror du er normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå