Janni85 Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 hei! Trenger litt råd, testa positivt på lørdag. noen dager før hadde jeg litt brun utflod men gav seg litt etterhvert. I går kveld 15.02 fekk eg litt brunt utflod, i dag har eg hatt små blødniger (mørktt) minner kanskje om spotting når jeg har vert på toalette. Har ingen smerte i det heile tatt føler meg frisk og rask. Har fått lege time på Torsdag. Rekner med at jeg har mistet. Men lurer på om noen har erfaring og vil dele dette med meg.
Janni85 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2010 det har også kommet litt i binde men ikke så mye-mest når jeg tørker meg
surfepia Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Dersom det bare er litt brunt utflod trenger det slett ikke bety at noe er galt. Kan godt være en liten festeblødning bare... Men det kan jo være greit å be legen ta en hcg prøve slik at du får vite om det er normal stigning.
maya666 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 har gått igjenomm flere spontan aborter de siste årene.. både i uke 8, 13, og 16.. pluss en døsfødsel i uke 29. det er ikke unormalt å ha litt brunlig utflod innimellom.. værre er det hvis det er rødt friskt blod.. gjerne med klumper.. da er det mest sannsynlig en spontan abort.. men hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt kontakt med legen din. for sikkerhetsskyld.
Janni85 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 ok. Takk for gode svar. Jeg får krysse fingrene
gladmamma<3 Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 jeg fikk også noe brun utfold i dag...ikke rødt og heller ikke blod...det er ikke mye, men litt.... husker jeg fikk det med min andre graviditet også...så kommer det bare den dagen jeg venter mensen....så forsvinner det igjen...rart det har skjedd begge gangene...men spurte legen om det, og han sa det var helt normalt så frem til at det ikke ble sterke smerter og frisk blod med klomper som det nevnes over her .... dette går nok bra ska du se lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå