....mammatilto... :))) Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Dattera vår er litt over 2år og denne dagen har vi gleda oss til, også får vi denne beskjeden. Fikk beskjed at alle på denne avd. skulle ha samme farge på strømpebukse og overdel, så kunne de heller ta ansiktsmaling. Men dette mener jeg jo at vi som foreldre kan få lov til og få bestemme selv. Mens barna på de større avd skal ha karnevall utstyr.
Bettybu Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Ikke sikkert de vil ha på "antrekk" men om du lurer på dem gul bukse og trøye, så har du kanskje lurt dem?? MEN, hadde vært like greit å la foreldrene bestemme....og alternativt ta den enkle farge varianten..
nybegynner07 Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg syns det er moro at vi foreldre greier å engasjere oss så enormt i karnevalsdebattene. Ja ja det tyder vel på at vi er glade i barna våre. Jeg tror nok at datteren din får en kjempefin dag i barnehagen selv uten karnevalsklær, men jeg skjønner at hun gjerne er skuffet i dag. Da får du prøve ditt beste å snu stemningen og så håper jeg at dere begge får en fin dag i morgen.
Anna-10 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 hvem er det som har gleder seg? Du eller datteren din? Jeg synes det har gått for langt disse karnevallene i barnehagen, det har gått prestisje i å kle opp barna i de fineste antrekkene. Synes det høres veldig greit ut at de heller skal ha ansiktsmaling på småbarnsavdelingen, helt sikker på at de små kommer til å storkose seg:)
brooklyn Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 mhm:) Enig. Hvordan ser petter piggsvin ut, forresten? Er han brun eller grå?
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg synes det hørtes ut som en kjempegod ide jeg. På småbarnsavdelingen skjønner de vel ikke bæret av karneval-opplegget likevel;) Det jeg synes er rart er at dere ikke får beskjed om det før i dag. Mange har sikkert kjøpt kostyme som de ikke får brukt...
....mammatilto... :))) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 er vel mest jeg som gledet meg...hihi..uansett så har jeg kjøpt en liten ballerina drakt... så da får vi begge det som vi vil...strømpebukse og overdel i samme farge med et nydelig balettskjørt )
Gjest irismor Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Grå under brun over og bittelitte rød på snuten :-) Det var kanskje Helene Harefrøken men pinnsvin er grå under og brune oppå.
brooklyn Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Godis! Mikkel Rev skal fremdeles ikke spise Bestemor Mus med paraplyen:) Vi har pratet om det ved middagsbordet i dag:)
nybegynner07 Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 ) Selvinnsikt er ingen dum ting, Håper dere begge blir fornøyd med morgendagen
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 det blir nok kjekt kjempe kjekt:) da ble jo dere begge fornøyd:) ser en over her nevner at 2åringen ikke forstår allikervell.. den dagen jeg gikk ut døren og pappaen var hjemme med vesla som var syk sa han at mamma skulle på jobb og det skulle være karneval, og at mamma skulle være katt. jeg har aldri sett vesla så lei seg for at hun ikke kunne få være med på karnevalet. heldigvis ble hun frisk til karnevalet i bhg sin og fikk være katt, hun kom hjem å hadde kost seg masse, og fortalte hva mangen av de andre hadde vært.. de skjønner nok mer enn man tror..
mamman til to gutter Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Det er jo veldig greit at de gir en sånn beskjed, men det hadde jo vært fint hvis de kunne gitt beskjeden samtidig som de ga beskjed om at det skulle være karneval. Her hadde bestemor kostymet klart med en gang vi fikk beskjed om at det skulle være karneval i barnehagen og det hadde jo vært kjedelig hvis vi ikke hadde fått brukt det flotte kostymet hun hadde laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå