Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er i forhold med en jeg synes var fantastisk. Vi var begge helt tydelige på hva vi mente om utroskap og hvor vi trakk grensene. Har prøvd å få nr. 2 (assistert befruktning) i et par år og er vel ganske slitne av det begge to, men det er da faen ingen grunn... Jeg har prøvd og prøvd å fikse oss på egenhånd, men hun har stort sett avvist meg og ikke villet innse at vi har hatt problemer. Etter en tur på byen kommer vedkommende hjem og forteller lørdag formiddag at hun ble med en tidligere flamme hjem og at det endte med at de klina. Får senere vite at de hadde flørta hele kvelden, at en venn sa fra, og at min kjære dreit fullstendige i det. "Jeg var full... jeg tenkte ikke... " osv... Jeg er sint, frustrert, har kjærlighetssorg, føler meg fullstendig svikta og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hun har tatt kontakt med en parterapeut som skal hjelpe oss gjennom dette, men det drøyer jo før vi får time. Det ser ut til at hun mener at hun har gjort hva hun kan for å reparere oss og nå må vi bare vente. Jeg klarer ikke tilgi, jeg klarer ikke glemme enda og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Dere må gjøre to ting: 1) Jobbe med forholdet - og med hjelp av terapeaut 2) Legge ALLE planer om barn til side, til forholdet er i orden igjen og sterkt nok til å bringe et barn inn i. Lykke til!
flux Skrevet 25. februar 2010 #3 Skrevet 25. februar 2010 Enig med punkt 2, i hvert fall det med å legge planer om barn til side, men er ikke nødvendigvis enig i punkt 1. Han må ikke gjøre noe som helst, men at det er et alternativ å jobbe med forholdet er jeg enig i. Det er også et alternativ å avslutte forholdet dersom dette er et for stort tillitsbrudd. Og det er det store spørsmålet: Klarer han å tilgi? ønsker han å tilgi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå