Gå til innhold

Vet dere at juliklubben er unik?

Anbefalte innlegg

Tror vi er den eneste månedsklubben det er daglig liv i..? Dette er jo kjempebra, jenter!

Her er det råd å få for det meste og jeg synes det er supert at vi kan dele med hverandre - både positivt og negativt, stort og smått. Takk for at jeg har fått bli kjent med dere! Dere er supre og jeg håper vi fortsetter å skravles her inne!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448727-vet-dere-at-juliklubben-er-unik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, syntes det er supert å ha alle dere og få lov til å bli kjent med dere.

Må bare si at jeg er evig glad for hjelp, støtte, veiledning, når man står fast eller lurer på noe, eller trenger andres tanker om ting.

Håper virkelig vi fortsetter å holde kontakten med hverandre. Har sneket meg inn på noen av de andre sidene og der er det ikke mye liv

Annonse

Dere er toppers julijenter :-) Synes det er veldig bra at terskelen for å spørre om ting og dele historier er så lav som den er her. Veldig glad for at juliklubben er så aktiv. Og så får man respektfulle svar her. Har kikket innom skravle og anonym et par ganger og blir nesten sjokkert over hvor frekke folk kan være med hverandre der.

Hurra for oss;o) Er veldig fint at så mange er å flinke til å svare her inne, jeg har alltid fått svar og råd hver gang jeg har skrevet. Kjempe fint forum, liker juliklubben jentene:)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...