Gå til innhold

Hva er deres beste tips/råd mot halsbrann jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tas alle tips desperat imot!

Tror jeg må en tur innom apoteket etter jobb i morgen gitt....! Men hadde vært veldig fint med tips/råd om andre ting som funker også, foruten legemidler.

Fortsetter under...

Skrevet

Love hearts sukkertøy har funket på meg.....

Skrevet

Melk er det som hjalp meg absolutt mest. Og mandler var heller ikke dumt.

Prøvde med sånne tabletter fra apoteket, men fiksa ikke å tygge og svelge en skummende tablett ;)-

Skrevet

Melk - og hvis ikke det hjelper; flytende Gaviscon.

Skrevet

Brød er det som gjør det skikkelig ille for meg, så har rett og slett nesten kuttet det ut. Maks et måltid om dagen, men helst helt uten!

Appelsinjucie (et halvt glass om dagen)

Kaffe, cola (et glass/kopp om dagen)

Annonse

Skrevet

Takker for tips:-)

Skrevet

Klarte ikke ta Gaviscon pga skumminga, men Link funket bra på meg :)

Skrevet

har prøvd ut det meste som er å få tak på..det eneste som funker for meg er titralac, selges på apoteket...

de er rett og slett fantastiske!!

Skrevet

Hei hei,

Halsbrann ja, fy f for noe dritt.

Jeg prøvde gaviscon, men får det ikke ned, brekkningsrefleksene kommer med engang.

Har prøvd lovehearts, funket litt. Men det beste for meg har vært å kutte hvitløk og sterk mat, samt ikke spise rett før jeg legger meg.

Melk, is og milkshake funker suverent, det gjør også mandler!!

Men styr unna sjokolade om du kan, det gjør hvertfall min halsbrann helt jævlig, eller skyll det ned med melk, hehe.

Ellers har jeg prøvd link og de har god effekt men nå klarer jeg plutselig ikke de heller, så har gått over på titrilac som også funker.

Eneste problemet jeg har er å sjonglere disse pillene med jernpraparater osv.. det skal ikke blandes. Og styr unna juce og andre syrlige ting når du tar disse pillene!! og inntak av melk osv skal man vist heller ikke overdive om man knasker syrenøytaliserende, puh, f meg ikke lett dette:-((

Skrevet

Flytende gaviskon var min redning! Om jeg var tom og det var krise, fikk jeg et tips av en gammel dame å tygge tørre havregryn..funker greit...

Skrevet

Hei. Du kan gå iinn på innerlight.no

Der er det naturlige produkter som har funket utrolig bra for meg.

Pluss kroppen får det den trenger.

Regulerer ph i kroppen og syra.

Rensker også ut avfallsstoffer i kroppen.

Jeg var utrolig plaget med halsbrann før.

Annonse

Skrevet

etter at lovehearts perioden var over drakk jeg milkshake tidlig på dag, når den ikke hjalp mer enn en time var det over på samarin. jævlig men effektivt. tok ed behov, før jeg la meg og våknet stort sett en gang natten også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...