Gå til innhold

Er det bare jeg som har eh..blitt småtjukk?

Anbefalte innlegg

I løpet av den siste tiden, med negativt ICSI og avbrutt fryseforsøk, har magen plutselig blitt svær. Ikke liten bulk nederst, men den er begynner liksom rett under puppene. Ser nesten gravid ut (ja det hadde vært noe). Kan medisinene gjøre noe med hvor fettet lagres eller er det bare jeg som har hatt et totalt forfall i denne spennende og medisinerte perioden????

Fortsetter under...

Litt anna *struktur* på kroppen her å ja..hehe.

Bruker å bli sånn iforbindelse me mine forsøk....så kommer nok av medisineringer vi blir satt på.

Men blir bestandi ok igjen--- ei stund etter negativt resultat ,,,,,selv om jeg MYE heller hadde villet blitt MYE større;)

Jeg har også lagt på meg noe i magen. Har nå trent ganske flittig siden før 1. forsøk i sept -09. Har nå begynt å bli mer markert i bena, men magen henger jammen etter. Har bare gått ned en halv kilo, men musker veier jo mer enn fett (trøster meg selv;-) ) Har mange ganger lurt på om jeg hadde gått mer ned i magen til nå, hadde det ikke vært for 2 prøverørsforsøk ;-)

he he he....

tror disse hormonene skaper litt brøddeig på magen ja...

Men har funnet ut at Prednisolon setter fart på forbrenningen min?

Det blir jo ikke bedre etter en graviditet...så ikke store problemet tenker jeg...

Men det stemmer nok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...