Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 hadde sex igår, trodde kansje jeg hadde el.... Men så kom det bld på papiret og det er jo 14 dager siden jeg fikk mensen og en uke siden det stoppet... Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Er det ikke dette man kaller festeblødning da?:/ Har aldri opplevd det samme, så vet dessverre ikke..:/
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 Jeg trodde ikke at festeblødningen kom så tidlig.. Kan jo være fra et sår eller en slimhinne som følge av sexen?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 festeblødning??? er ikke det etter noen uker... Det var akkurat som noen bitte små blod kumper/ striper...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Det kan fint være el. Mange opplever å småblø/spotte litt under el.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 er det å spotte?? små blø??? Må klø meg i huet for å bli klok på disse ordene/uttrykkene... Men jeg vet ikke helt når jeg har el heller men det er enten nå eller til helgen... 35 dagers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå