Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 - i dag fikk jeg en glimrende idé om at jeg skulle inspisere meg nedentil med et speil fordi jeg nettopp har oppdaget en HEMORIDE!! -og den hemoriden var noe av det som så best ut der nede!!! Dette er mitt tredje sv.skap og har aldri før sett meg i speilet fra den vinkelen, and I wish I didn´t, for å si det sånn. Hadde vært bedre å vært uvitende om tingenes tilstand. To fødsler har tydelig satt sine spor, det ser ut som om alt holder på å ramle ut + den helsikkens hemoriden da.....Nå gruer jeg meg for første gang iløpet av tre sv.skap til fødselen, å ligge der til offentlig beskuelse i flomlys med en jordmor og gjerne en barnepleier en halvmeter fra musa....håper jordmødrene er vant med å se veldig mye rart og fælt slik at jeg ikke blir det store samtale-emnet på vaktrommet! Fisj og æsj sier jeg bare! -vet at jeg kommer til å gi en lang f*** i dette mens det står på, men kommer nok til å bli litt rød i toppen etterpå... Beklager ekle detaljer! Flere som ikke ser ut som en blomsterhage nedentil her kanskje.....? Håper jeg ikke er den eneste! )-:
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 jeg - og det etter kun en fødsel. Planlegger ny graviditet nå snart, tror ikke jeg vil tenke på hvordan det vil se ut etter neste fødsel..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 jeg ser ikke ut jeg heller, men hu duger:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 hei hei Du er sikkert ikke den første og sikkert ikke den siste Det kommer sikkert til å gå kjempe greit En jordmor og en barnepleier opplever dette hver dag Stå på Detta går bra vettu
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Man ser jo litt sånn sprengt ut rett før (og etter hi hi) fødsel da. Det er helt normalt. Ta det med ro. det ordner seg:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Hvor langt er du på vei? Underlivet ser jo langt ifra ut som vanlig når man nærmer seg slutten av et svangerskap, så det kan jo tenkes det er derfor du føler du ser så fæl ut? Jeg ser iallfall fullstendig annerledes ut nedi der nå enn normalt, - og det er IKKE en positiv endring, for å si det sånn! Og joda, jeg har mang en gang tatt en titt i speilet, både før og etter svangerskapet- så jeg vet med sikkerhet at det ser mye bedre ut når jeg ikke er gravid!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Hehe, takk jenter, føler meg litt bedre nå! Så neppe ut som en solskinnsdag ved fødsel nr to heller, men var iallefall da lykkelig uvitende om hvordan ting så ut der nede! Har tre uker igjen, så jo det kan jo også være fordi jeg er fødeklar at jeg ser slik ut, men dog....det var jo den helsikkens hemoriden også da! *flau* -men det er en trøst at det er flere som ser litt annerledes ut nedentil, for å si det på en pen måte (-: HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Hehe.. Unnskyld at jeg ler. Ser selv ut som en kalkun som sto litt for nær Hiroskima når det smalt. Strøken ellers da. Så veldig få som vet.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Ja, det er ikke uten grunn at jeg har to planlagte keisersnitt bak meg ;-)!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Eg se'kje klok ut der nede, men nå orker jeg ikke inspisere det jevnlig heller....Og sex i dagslys skjer ikke lenger...Men det er jo ingen som vet det, da! Utenom mannen min, som sier han ikke merker noe forskjell. Elsker den mannen!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Så bra at vi er flere da jeg var på GU i dag og klaget min arme nød over riftene fra fødslene. Legen sa bare; Det er ikke det værste jeg har sett, ville ikke sagt noe hvis du ikke hadde nevnt det selv. Hehe, det er jo en mager trøst at det finnes verre underliv enn mitt der ute! Jeg har revnet både forover og bakover,og er sydd litt merkelig. Huden har vokst sammen feil og det er et lite hull midt i arrvevet. Æsj.Lurer på om jeg skal få fiksa på det. Noen som har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Både leger og jordmødere har sett det meste.... (eller iferd med å gjøre det!) Nå har jeg sjelden for vane å inspisere så mye der nede. Men mannen min gjør med glede... Han kunne fortelle at musa endret seg MYE i løpet av svangerskapet. Jeg var på GU 6mnd etter fødsel og gynekologen kommenterte at det så ikke ut som jeg hadde født før. Hvordan du greide å inspisere deg selv der nede med stor mage er ikke forståelig for meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Etter første fødsel var jeg praktisk talt uendret. Ble klippet, og nydelig sydd. Etter nummer to ble det totalruptur, og etter tredje var det dårlig syjobb og sting som ramlet ut for tidlig. Så lettere herjet ut der nede med andre ord... Foretok en vaginalplastikk, og er som ny igjen. STRAM og nydelig, og ser ut som en 17 åring..he he. Anbefales. Bare å sette i gang. Og keisersnittdamen over her har en dramatisk operasjon å se tilbake på, arrvev og ikke minst har hun utsatt barna sine for en unormal måte å bli født på. Forskning viser at keisersnittbarn har en del utfordringer. Så det så.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har ingen dramatiske operasjoner, men kontrollerte og trygge keisersnitt ettersom de begge var planlagt. Arret er lite og veldig pent og synes nesten ikke lengre. Blir spennende å se hvilken utfordringer mine keisernittbarn skal få som blir verre enn dine anonym 22:29! De gikk kun ned 1% av fødselsvekten på sykehuset og vaginalfødte går vanligvis ned 10%, så da hadde mine i hvertfall en stor fordel der;-). Men jeg skjønner jo at dere med ødelagt underliv ikke liker oss som tar ks... Vaginalplastikk er vel også en operasjon?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Ja hva er det med uvitenhet rundt ks spørr nå jeg.. passe uopplyst påstand, men ellers, til Hi.. takk for kveldens morsomste, ikke for å være frekk men godt å le litt.. underlivet føles som en aperumpe.. ja faktisk.. nå skal jeg også gjennom den store dramatikken ved et ks, så satser på at musa ikke blir noe mer forandret nå.. lykke til alle sammen, plager eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå