✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Er nyskjerrig på den dietten. Har såå mange spm! Men først, funker den?
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 hva er forskjellen?
RockMyWorld Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Aner ikke. Men begge er vel lavkarbo så det er vel kanskje bare antall karber og type søtning som er tillatt som er ulikt. Jeg vet ikke, men prinsippene er vel like! Lavkarbo fungerer i alle fall! Dietten gir meg masse overskudd. Jeg har en normal BMI og forsøker å følge en vedlikeholdsdiett, men bruker den i perioder ekstremt ifht å miste noen kg etter eks jul, før sommeren osv. Den gir som sagt masse overskudd og jeg synes derfor det er lettere å komme i gang med trening ol etter "slappe" perioder! :-) Dessuten er det en veldig lett diett å følge....NÅR man først er kommet godt i gang!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har! Gikk ned 15 kg på kort tid. Har fått masse kritikk, vet jeg, men den virker godt for meg! :-)
CaMaChMa Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har gått ned 12 kg på ketolyse, og mannen det samme. Lever nå med et kosthold med lite karboh., og går forsatt ned, men ikke så fort. Merker godt på kroppen når jeg spiser for mye karboh, blir oppblåst og uvell, og litt lat egentlig. Har masse energi, og er ikke oppblåst. Jeg kommer til å fokusere i framtiden på et kosthold med lite karboh i uka, og kose meg litt i helgene. Ketolysedietten var en oppvekker for meg:) Jeg kjenner kroppen har det bedre:)
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 Skal ta å lese litt om atkins. (siden fruene begynner nå ) Hvilken kritikk da? Skulle gjerne ha gådd ned 15kg.. (er nesten 80kg)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Her er vel ett eksempel på kritikk... http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article4862807.ece
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2010 hmm.. men det var snakk om 70kg(!) da.. har det noe å si..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå