Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 16. februar 2010 #1 Del Skrevet 16. februar 2010 har vært gjennom 2 SA en uke 7 og en uke 9, fikk 1 mens 26 januar og bare 4 dager senere kjenner jeg får mensmurringer/smerter tok en el test og den var negativ dagen etter fikk jeg positiv el-test og siden har den vært positiv altså i 9 dager. i går tok jeg en g-test men var svaaaaak + tegn i dag var det heeeeelt blankt. jeg skal ikke ha mens før den 25.2 så er jo en stund igjen:( snakket med legen og han sa enten er jeg blitt gravid eller så er det egget som har hengt seg opp. i dag har jeg bare grått å grått, er så mye blandede følelser, har jo lyst på en baby kjempe mye, men er LIVREDD får å miste igjen. får 5 dager siden fikk jeg rosa/brun utflod, kjempe lite som har kommet og gått, tenker på at dette kan være SA igjen hvis jeg er gravid, samtidig tenker jeg, er jeg gravid i det hele tatt? har hadd mensmurringer/smerter i 9 dager nå og er utroli sliten... er så trist å lei meg på grunn av at jeg hater å ikke vite..... vil ha svar nå.....orker ikke vente lenger:*( måtte bare få ut litt.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448528-har-skikkeli-nedtur-i-dag/
Lille diamant Skrevet 17. februar 2010 #2 Del Skrevet 17. februar 2010 Huff da, dette hørtes ikke greit ut i det hele tatt Forstår veldig godt at du er sliten og lei deg etter det du har vært gjennom. Mistet selv i ma i august, og får av og til perioder der jeg tenker mye på dette og at jeg skulle ha født snart. Termindatoen var på min egen bursdag, så det er ekstra tungt å tenke på..den er rett rundt hjørnet nå, så gruer meg litt. Går selv i uvissheten for tiden, da jeg begynte å spotte før ikm denne gangen og fikk en veldig kort mens på bare to dager. Får svake streker på alle testene jeg tar, men negativ CB digital..så vet hvor frustrerende det er å ikke vite Får håpe du får ett svar snart, og at du føler deg bedre! Det kommer dager som er tunge, og da kan det hjelpe å skrive med andre i samme situasjon synes jeg.. Trøsteklem til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448528-har-skikkeli-nedtur-i-dag/#findComment-141455468
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2010 da jeg var gravid sist var alle cb positiv, den digitale ble ikke positiv før 1 uke senere da den trenger dobbelt så mye hcg, tror nok du er gravid jeg:) tror nok at du kan regne den mens som varte 2 dager som en festeblødning. hadd det liksom vært som meg med at jeg fikk svak den ene dagen å negativ den andre så hadde d kansje ikke vært så sikkert, men mange tester lyger ikke:) utroli trist å høre at du hadde termin på bursdan din:( skjønner det er tungt, skulle hadd termin 7 mai men det ble ikke, så skulle jeg ha hadd termin 9 august, men gikk heller ikke, har 4 venner som har termin på disse daoene, en av dem er min bestevennine som har termin 7 mai, er gla på hennes vegne, men av å til kjenner jeg meg veldig trist med tanke på at det kunne være meg:( min bestevenn var gjennom en fødsel der hun mistet jenta si bare noen timer etter pga legetabber. så unner henne alt godt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448528-har-skikkeli-nedtur-i-dag/#findComment-141456379
Lille diamant Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 Så trist å høre om venninen din. At livet kan være så brutalt.. Det er utrolig tungt å miste, så forstår at du tar det tungt at flere av venninnene dine skal ha på samme dato som du skulle hatt. Jeg har også en venninne som har termin to dager før min dato, så sliter med følelsene rundt akkurat det jeg og. Unner de selvfølgelig dette, men er som du sier, veldig sårt at ikke vi fikk muligheten til å oppleve det. Føler liksom at det ikke blir min tur..for blir jo ikke gravid igjen. Nå er jeg veldig usikker pga at jeg har hatt blødning,men håper jo at det kan ha vært en festeblødning som du nevner. Varte jo kun i to dager, og så har det kun kommer noen flekker i truseinnlegget de siste dagene. Hvordan går det med deg da? Håper du føler deg litt bedre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448528-har-skikkeli-nedtur-i-dag/#findComment-141459873
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 18. februar 2010 nå går det i allefall ikke bra:((((((( 11 dager med positiv el-tester og så i dag driter alt seg ut, alt er negativt, kan lese om det inne på bli gravid under er såååååå lei mæ... orker bare ikke skrive igjen, er så trist:( men du:) jeg er ganske sikker på at du er gravid, hvis du får det til ikke ta noen test før det har gått en 2-3 dager da skal du se at testene er sterke og at det sitter en liten spire i magen din som fårblir der i 9 mnd:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141448528-har-skikkeli-nedtur-i-dag/#findComment-141460418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå