Gå til innhold

Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta fra annengangsintervju til eventuelt tilbud om jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på annengangsintervju i går. Var ferdig klokken to og sistemann skulle inn etter meg. Regner med at det intervjuet varte til klokken fire.

De skulle kontakte de som ble innstilt som nummer en og to for å eventuelt få flere referanser. Jeg begynner å miste litt troen siden jeg enda ikke har hørt noe, men en venninne av meg som selv har intervjuet folk, mener at jeg ikke kan forvente meg å høre noe før begynelsen av neste uke.

Dette er en ganske tungtveiende jobb, så de er veldig omstendelige for å finne riktig person.

Noen som kan si noe om gangen i en slik prosess?

Fortsetter under...

Skrevet

Det blir jo like lett å svare på som "hvor langt er et tau".

Men normalt sett søker man å avslutte prosesser innen månedsslutt, slik at den som blir tilbudt jobben får sagt opp før man er over på neste mnd.

Skrevet

Haha, ja det er igrunn helt sant :)

De var bare så kjappe til å kalle meg inn til annengangsintervju - etter en halvtime. Så jeg hadde sett for meg å få svar innen kvelden i går. I følge min venninne så er det visst mange formaliteter som må følges for at saksgangen skal være korrekt, og dette tar tid.

Nervepirrende er det i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...