juli83 Skrevet 16. februar 2010 #1 Del Skrevet 16. februar 2010 Alltid et spennende tema, så jeg må også hive meg på det. Gøy å høre hva andre tror Skal på Ul 24.2, er nå 17+2, har ikke vært dårlig en dag forutenom litt hodepine en ukes tid tidlig i svangerskapet. Litt trøtt på kveldene, men ellers i toppform! Har en liten med tydelig mage som begynte å vises ca i uke 14. Liker godt sure ting, appelsiner spesielt, og drikker mye farris. Har 2 søstre fra før, og samboreren min har ei søster. Ellers mye gutter på begge slektsidene. Det kinesiske kartet sier jente, mens det er blandet hva venner og familie tror så langt. Siden det er min første vet jeg ikke hvilke tegn som er typisk jente eller gutt, så derfor må jeg høre med dere som kanskje vet litt mer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineMarie Skrevet 17. februar 2010 #2 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tror du får gutt! Svangerskapet høres likt ut som mitt Dilla på sure ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå