Turtelduen Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Sånn som når benet sovner. Litt ekkelt, gravid uke 35 og lurer på om det er normalt. Skal ringe føden, men lurer her om noen andre har opplevd det?
mamman til to gutter Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jepp, stadig vekk... Hos meg skjer det når jeg bruker bh med spiler og det er fordi spilene klemmer øverst på magen fordi den er så høy og da sovner magen øverst. Med bh uten spiler eller uten bh skjer det ikke.
Turtelduen Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Ok ,da er det ikke så stress da. Har aldri opplevd det før, og bruker bare spiler. Så det var merkelig opplevelse... Så mange ganger som magen har vært stor...
nybegynner07 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Opplevde det ofte i mitt første svangerskap. Er ikke så høy så magen tok litt plass... Var helt nummen og øverste delen føltes lam. Det var ikke noe farlig, men det er alltid greit å sjekke med jm eller lege for sikkerhets skyld når du skal på kontroll.
jordbærsjokolade Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Ja, jeg hadde det sånn på slutten av begge svangerskapene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå