Gå til innhold

Noe bedre at foreldre sitter i opp til en time ved HENTING i barnehagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et hjertesukk fra en ansatt i barnehagen i dag, som lot meg forstå at visse foreldre går "aldri" hjem ved henting, men kan være i opp til en time - eller til stengetid - når de henter barnet. Som regel fordi mor ikke klarer å sette grenser for barnet, eller er selskapssyk.

Jeg vet ikke helt hva jeg syns, da jeg selv ikke jobber i barnehage, men i utgangspunktet tenker jeg vel at de ansatte syns det er ok at det MINKER på barn utover ettermiddagen, og ikke at den befolkes med flere enn nødvendig. Går ut i fra at de er ganske slitne utpå ettermiddagen.....:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Lurer på hvordan HI på den andre innlegget vet at foreldrene henger i 2 timer jeg.. Er hun der selv? Jeg sitter ved frokostbordet i 5 minutter i ny og ned jeg mens jeg små snakker med snupp og venter på at toget mitt skal gå. Hender til og med at jeg slår av noen ord med de ansatte for å høre hvordan det går i barnehagen.

Og hva pokker er galt med å ta med seg en baby på foreldremøte? Hadde ikke denne stakkars moren møtt hadde hun vel fått tyn for at hun ikke stiltep å foreldremøte...

Skrevet

Så lenge det er til besvær for de ansatte, så synes jeg de burde fortelle dette til foreldrene, uansett om det er på morgenen eller på ettermiddagen:)

Skrevet

Ja, ikke sant. Det skal ikke være enkelt å gjøre alle fornøyde;)

Skrevet

jeg jobber i barnehehage og det er koselig at foreldrene vil slå av en prat ved henting og levering:)

Men det er faktisk tilfeller da foreldre ikke klarer å få med seg barna hjem..Akkurat som de er redde for å sette grenser for barnet. Noen ganger tenker jeg,hadde det vært ungen min hadde jeg tatt barnet under armen å gått. I stedet for å forhandle over om barnet vil ha blå eller hvite sokker,jakke eller dress.....og disse forhandlingene varer i evigheter.

har faktisk skjedd at dette skjer stadig ved stengetid,og vi ansatte ikke er ute av barnehagen før 16.50 og ikke 16.30 arbeidstiden vår er faktisk ferdig da og vi får ikke betalt lengre.

om foreldrene vil ha med barnet på foreldre møte er jo opp til hver enkelt,men må da være forferdelig kjedelig for barnet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...