lykkelig-mamma:-) Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Sliter også med å gi gullet flaske..prøvd Nuk, avent og Dr.brown..funker ikke så veldi bra....noen som har andre alternativer som deres små har tatt?
mammantilane Skrevet 16. februar 2010 #3 Skrevet 16. februar 2010 jeg prøvde å få datteren min til å ta flaske i ni mnd. prøvde mange forskjellige, og til slutt prøvde jeg mam flaskene, de har en helt annen utforming på smokken som er mer anatomisk korrekt! De funket for oss, og jeg vet at de har funket for veldig mange andre også... håper dere får det til )
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Vi bruker mam sine og de funker kjempefint. Liker de mye bedre enn noen andre. Flaskene selges i de fleste butikker tror jeg (hvertfall kiwi og meny) og er ikke spesielt dyre. Tutene passer på mange andre flasker. Og så er flaskene tilpasset forskjellig alder, men tutene passer til alle (også tuteflaskene). Både jeg og tulla er kjempefornøyde I tillegg er de jo veldig fine i mange forskjellige farger! Tut nr 3 fungerer kjempefint til velling også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå