Sjokoholikern Skrevet 16. februar 2010 #1 Skrevet 16. februar 2010 Jeg skar bort en klump hos legen i mai i fjor, og arret ble litt over en cm langt. Det er på overarmen. Jeg var veldig forsiktig med å få sol på det, og gikk med plaster i flere mnd. Men det er ennå stort og rødt, og er ovalformet og kjennes hard ut... det er ikke pent, jeg vil at det skal blekne snart!! Burde jeg gå til legen og høre, eller er dette normalt?
Gjest Skrevet 16. februar 2010 #2 Skrevet 16. februar 2010 Jeg har et arr på armen etter at jeg skar meg på en av hyllene på 7/11. Måtte sy 5 sting og det er nå 7 år siden det skjedde. Og enda så har jeg et langt hvitt arr på armen som sannsynligvis aldri vil forsvinne selv om jeg var forsiktig med sol og slikt. Det var rødt de første årene og har sakte, men sikkert blenket. Men det vil nok aldri bli borte Kan være at du er heldig og at det vil forsvinne helt. Men det er ikke uvanlig at man bokstavelig talt blir merket for livet
Sjokoholikern Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Hadde håpet det ville blekne fortere enn som så, det lyser opp nå så folk kan ikke unngå å se det :-/
Gemini7 Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har et ks-arr jeg venter på at skal blekne. Det er 2 år siden nå, og i det siste er det blitt blekere i endene, men fremdeles rødt på midten. trodde det var alvorlig sent, men antar det kan ta tid da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå