Gå til innhold

Alle som har psoriasis eller eksem, les dette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en tråd her inne for en tid tilbake, om eksem.

Der var det ei som anbefalte å prøve magiskrem, som for øvrig finnes på magiskrem.no.

Jeg prøvde denne, og vips etter 8 dagers behandling var eksemet mitt helt borte!!!! Jeg hadde eksem i armhulen og bak knærne. Fantastisk!!!!! :):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra, jeg er virkelig glad på dine vegne! :)

Skrevet

Ser ut til å være populær den kremen, siden de er utsolgt....

Bestiller en og prøver uansett om jeg må vente litt jeg :)

Skrevet

Jeg prøvde og denne, og kommer aldri til å gå fra magiskrem!

Jeg hadde utrolig tørr hud, ikke noe eksem eller noe, men den fungerte utrolig bra! Brukte den i hender on ansikt, og om jeg ikke fikk babyhud, så er det ikke langt fra :D

Skrevet

jeg har nå bestillt. men jeg fikk noen piller fra min lege og eksemen som jag har hat i 4 år bare forsvant over natten.. men ser at den er på vei tilbake.. kan jo ikke poppe piller hele livet pga eksem... så nå er jeg spent på denne:)

Skrevet

10 ml er ikke veldig mye nei. men står at man må bruke kremen innen 2 uker etter at den er åpnet. så da er det vel ikke praktisk å ha så mye mer...

men bare det virker, så er det det samma for meg!

Skrevet

Det lurer jeg også på... Aldri fått tilbud om noen piller, bare denne hersens kortison salva... Grei nok salva altså, men så sterk at den egentlig bare ødelegger huden. Må kanskje prøve denne magiskremen...

Skrevet

Men er det noen som vet noe mer? hva er de urtene for noe? Ingredienser : Chuanshen, Wubeizi, Zaojiaoci, Kushen, Huangbo sier meg ingenting og selv om noe er 100% naturlig, kan man reagere på det - melk er 100% naturlig og noen av oss tåler ikke det :/

Kan selgeren dokumentere effekten?

Skrevet

Jeg har psoriasis og anbefaler den ikke.. Funket ikke på meg, svir som f.... så tårene sprutet. Brukte kortisonsalver i over 10 år og så forsøkte jeg aderma og vips var det ikke store, åpne sår lenger.. Tok over ei uke, men jeg har aldri hatt de kjempestore problemene som det var med kortison.

Trodde ikke aderma skulle danke ut dervomat og elocon:-)

Skrevet

¨Det er jo ikke noe dokumentasjon på innholdet. Selv om produktet er 100 % naturlig, betyr det ikke at det er bra for kroppen.

Digitoxin og opium er også naturlig, men ikke særlig bra..

Navnene på urtene høres kinesiske / japanske ut, men er for meg intetsigende.Jeg personlig vil vite mer hva der er før jeg smører det på meg.

En må bare ikke forveksle naturlig med bra...

Skrevet

Ja man skal alltid vurdere nye ting med kritiske øyne, men jeg syns magiskrem ser bra ut. Noen sier at det mangler info på siden, men det står da vitterlig mye info inne på produktsiden?

Jeg har ivertfall troen på at naturen kan fikse det meste!

Uansett mener jeg det kan være fornuftig å prøve nye ting hvis man ikke er fornøyd med det man har....

Til dere som prøver nye ting, lykke til!

Til dere som ikke prøver nye ting, ja lykke til til dere og :)

Skrevet

Enig! jeg skal prøve denne kremen, er absolutt verdt et forsøk!

Skrevet

Jeg vil ha sommer og sol! Møkka lei av denne vinteren og den ekle vinterhuden min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...