Gå til innhold

Er det vanlig å drive å kjenne etter livmortappen sin i tide og utide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri gjort det, skjønner ikke helt greie...ser ofte innlegg her inne om den hersens tappen. Hvorfor leter dere etter den?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om det før jeg begynte å henge her inne og jeg har spurt venninner om dette og ingen av dem hadde prøvd seg på dette. Så for meg og min omgangskrets så er det ikke vanlig;)

Skrevet

Skjønner det heller ikke.. :P Hadde ikke hørt om livmortap og tappetafsing før jeg kom inn hit. :P

Tror det er en måte å sjekke om det er lukket der, og om det er lukket, så er det sjans for at man er gravid.. Tror jeg.. :P

Skrevet

He he, godt å høre at det ikke bare er meg....

Takk for opplysningen, 19:48, jeg hadde faktisk ikke snøring. Man lærer noe nytt hver dag!

HI

Skrevet

Nei, sånt er for desperate folk som såvidt kan vente til ungen er klar før den kommer ut.

Skrevet

Kanskje ikke vanlig å kjenne i utide, bare litt i tide... ;-)

Nei vettu, jeg hadde heller ikke hørt om dette før jeg vr inne på disse sidene. Skjønner liksom ikke vitsen med det.

Annonse

Skrevet

Tja, er jo ingenting i veien med å være kjent med egen kropp, enten du mener det er tid eller utid...hva enn det skal bety.

Når man har prøvd lenge å bli gravid lærer man seg ofte å kjenne feks om man har eggløsning og kjenner kanskje forskjell når man blir gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...